تاریخ انتشار: 1399/05/04 23:24
کد خبر: 58376

بایدها و نبایدهای 90 ارومیه؛ بررسی شرایط احتمالی صعود شاگردان بیاتلو

90 ارومیه برای صعود به لیگ برتر باید از هفت خوان رستم عبور نماید.
بایدها و نبایدهای 90 ارومیه؛ بررسی شرایط احتمالی صعود شاگردان بیاتلو

تیم 90 ارومیه در پایان هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور با کسب 52 امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار دارد و برای صعود به لیگ برتر کاری بسیار سخت و پیچیده‌ای در پیش رو خواهد داشت.

نکته مهم برای صعود این تیم در آن جا نهفته است که شاگردان وحید بیاتلو ضمن این که بایستی هر سه دیدار خود را با پیروزی به پایان برسانند، چشم انتظار این باید باشند تا دیگر مسابقات به سود آنها به پایان برسد که در این نوشتار می‌خواهیم بازی‌های این تیم و نتایج احتمالی و شرایط صعود 90 ارومیه را بررسی کنیم و اگر مس رفسنجان را دست نیافتنی قلمداد کنیم باید برای این که دومین تیم صعود کننده باشد این اتفاقات در جدول رخ بدهد.

 اولین فاکتور برای صعود احتمالی این تیم پیروزی در هر سه دیدار باقی مانده است تا نیمی از راه صعود را خود طی کرده باشند. آنها باید در برابر تیم‌های بادران تهران- مس رفسنجان و استقلال خوزستان  با پیروزی زمین را ترک کنند تا امتیازات خود را به عدد 61 برسانند و چشم انتظار دیگر بازی‌ها باشند و اگر نتایجی به غیر از پیروزی در هر سه دیدار را کسب کنند در هیچ شرایطی قادر به صعود نخواهند بود .

اما اگر آنها 9 امتیاز از باقی‌های باقیمانده را کسب کنند و در صورتی که مس کرمان از سه بازی آینده خود تنها سه امتیاز کسب کند و نهایت جمع امتیاز این تیم به عدد 60 برسد که با توجه به دیدار هفته پایانی برابر علم و ادب تبریز از همین الان می‌توان سه امتیاز این بازی را برای این تیم محاسبه نمود، یعنی این که شاگردان مجتبی حسینی بایستی در برابر تیم‌های نیروی زمینی و آلومینیوم اراک شکست را پذیراشوند تا پشت سر 90 ارومیه قرار بگیرند.

در ادامه اتفاقات جدولی باید شاهد این باشیم که آلومینیوم اراک از سه بازی خود تنها 6 امتیاز کسب کند تا با 54 امتیاز اندوخته‌ای که دارد نهایت امتیازات این تیم نیز به عدد 60 برسد که با توجه به این که در این معادلات بازی این تیم برابر مس کرمان پیروزی را برای شاگردان رسول خطیبی محاسبه کرده‌ایم، یعنی این تیم باید در برابر ملوان و داماش گیلان  تنها یک پیروزی کسب کند تا در نهایت 60 امتیازی شود و در صورت پیروزی‌های احتمالی 90 ارومیه پشت سر این تیم قرار بگیرد.

اما آخرین اتفاقات جدولی به سود 90 ارومیه باید برای در بازی‌های خوشه‌طلایی ساوه رخ دهد و این تیم که در حال حاضر 53 امتیاز کسب کرده است از سه بازی خود برابر سپیدرود رشت- استقلال خوزستان و هوادار تهران نهایتا 7 امتیاز کسب نماید تا به امتیاز 60 برسد و پشت سر 90 ارومیه که 61 امتیازی می باشد قرار بگیرد.

 جان کلام این که 90 ارومیه برای صعود کاری بسیار سخت در پیش رو دارد که باید گفت بسیار سخت و شاید غیر ممکن باشد ولی در هر حال بر روی کاغذ هنوز شانس برای صعود این تیم وجود دارد و نمی‌توان از اتفاقات فوتبالی غافل بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/397noo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیاتلو: نود بدون من هم به لیگ برتر صعود میکند
استعفاهایم حرفه‌ای نبود ولی پشیمان نیستم؛

وحید بیاتلو به ارومیه بازگشت
پس از پیروزی برابر گل ریحان؛