تاریخ انتشار: 1399/05/05 07:24
کد خبر: 58367

مدیرکل ورزش گیلان:امیدواریم هر 3 نماینده بتوانند سهمیه خود را در لیگ دسته اول حفظ کنند

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان گفت: امیدوار به حفظ هر سه نماینده این استان در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور هستیم.
مدیرکل ورزش گیلان:امیدواریم هر 3 نماینده بتوانند سهمیه خود را در لیگ دسته اول حفظ کنند

مریم بخشی عصر شنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار در خصوص وضعیت نمایندگان گیلان در لیگ دسته اول کشور اظهار داشت: تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهیم بست تا هر سه نماینده  استان سهمیه خود را در لیگ حفظ کنند.

وی افزود: در این راستا نیز از سوی استانداری گیلان مبلغی برای تشویق در اختیار نمایندگان گیلان در لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار داده می شود تا به دست بازیکنان برسد که در این زمینه سعی خواهیم کرد که این مبلغ به زودی در اختیار تیم ها قرار گیرد.

وی در ادامه به وضعیت تیم فوتبال داماش و بازی حساس امشب این تیم نیز اشاره و بیان کرد: با توجه به صحبت های انجام شده، قرار است اسماعیل حاجی پور تا پایان رقابت های لیگ دسته اول همچنان این تیم را در اختیار داشته باشد که در این زمینه  توافقاتی اصورت گرفته است.

وی ادامه داد: علاوه بر آن قرار است که مازیار ربیعی فر سرمربی مستعفی تیم داماش نیز با مذاکرات انجام شده دوباره به تیم برگردد و در این چهار دیدار به عنوان سرمربی داماشی ها را هدایت کند که امیدواریم این تیم بتواند در این چهار مسابقه نتایج خوبی را به همراه تیم های سپیدرود و ملوان کسب کند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: همچنین بازی امشب تیم داماش برابر نیروی زمینی تهران نیز حساسیت و اهمیت ویژه ای دارد چون نتیجه این دیدار برای دو نماینده دیگر گیلان نیز از اهمیت خاصی برخوردار است چون اگر داماش در این بازی به برتری برسد نه تنها با تیمهای انتهای جدولی فاصله می گیرد، بلکه تیمهای سپیدرود و ملوان نیز می توانند تیم نیروی زمینی را پشت سر گذاشته و در جدول رده بندی بالاتر  از آن قرار گیرند.

بخشی تصریح کرد: به هرحال سعی ما این است که از نمایندگان گیلان به خصوص تیم داماش که بازی حساسی را پیش رو دارد به طور ویژه حمایت شود که در این خصوص نیز طی مذاکراتی با فرمانداری رشت  قرار شد این حمایت ویژه با پیگیری فرمانداری انجام شود.

وی اظهار کرد: به هرحال سه تیم داماش ، سپیدرود و ملوان بندرانزلی سرمایه های فوتبال گیلان و جزء تیم های پرطرفدار  کشور محسوب می شوند و امیدواریم  با حمایت هر سه نماینده استان گیلان در نهایت بتوانند سهمیه خود را در لیگ دسته اول حفظ کنند.

تیم فوتبال داماش گیلانیان از ساعت ۲۰ امشب در هفته سی و یکم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور باید در ورزشگاه سردارجنگل رشت رو در روی تیم فوتبال نیروی زمینی تهران قرار گیرد.

تا پایان هفته سی ام رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، داماش با ۳۳ امتیاز در مکان سیزدهم ، ملوان بندرانزلی با ۳۱ امتیاز در مکان شانزدهم و سپیدرود رشت با ۳۰ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار دارند ضمن اینکه نیروی زمینی تهران حریف داماش نیز با ۳۲ امتیاز در مکان چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vldjb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رفتار نامتعارف مربی جوان!
اختصاصی/جنجال در دیدار گل ریحان و بادران؛