تاریخ انتشار: 1399/05/05 07:56
کد خبر: 58364

مهابادی:نمی‌دانم چرا اینقدر به تیم فجر ظلم می شود؟

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز گفت : امیدوارم آنهایی که در فدراسیون فوتبال تصمیم گرفتند دیدار ما با نود ارومیه برگزار شود، امشب راحت بخوابند و به نظرم روز سیاهی برای فوتبال رقم خورد.
مهابادی:نمی‌دانم چرا اینقدر به تیم فجر ظلم می شود؟

داود مهابادی، شامگاه شنبه پس از شکست تیمش مقابل نود ارومیه افزود: با توجه به اینکه شامگاه جمعه (سوم امرداد ماه ۹۹) به فدراسیون فوتبال اعلام کردیم که بیش از ۱۳ بازیکن ما مبتلا به کرونا شدند و اسناد آن را هم ارسال کردیم، متاسفانه فدراسیون اعلام کرد که شما برای این بازی از بازیکنان کرونایی خود نمی‌توانید استفاده کنید.

وی اضافه کرد: یک تضاد آشکار در لیگ دسته یک با لیگ برتر وجود دارد زیرا در لیگ برتر تیم‌هایی با داشتن ۶ و یا هفت بازیکن، بازی خود را لغو کردند به دلیل اینکه در فدراسیون فوتبال نفوذ دارند.

مهابادی ادامه داد: با این حق کشی‌ها که انجام گرفت، ناگزیر شدیم از بازیکنان جوان و امید استفاده کنیم ضمن اینکه ما در این بازی فقط سه بازیکن ذخیره داشتیم، نمی‌دانم چرا اینقدر به تیم فجر ظلم می شود؟

بازیکن سابق تیم استقلال تهران بیان داشت: با این همه حق‌کشی، بازیکنان جوان ما برابر نود ارومیه خوب بازی کردند و فرصت‌های زیادی هم از دست دادیم حتی می‌توانسیتم برنده این بازی باشیم که اینگونه نشد.

وی گفت: تیم نود ارومیه از تنها فرصت خود استفاده کرد و به گل رسید و طبیعی بود که از گل زده خود دفاع کنند، به آنها تبریک می‌گویم.

دیدار تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و نود ارومیه، شامگاه شنبه در ورزشگاه پارس شیراز با نتیجه یک بر صفر به سود میهمان پایان یافت.

تیم فجر شهید سپاسی شیراز با این شکست و با ۳۹ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفت.

در رقابت‌های فوتبال دسته یک باشگاه‌های کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر را دریافت خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می‌شوند.

بر اساس آخرین آمار اعلام شده تا ظهر امروز (چهارم امردادماه ۹۹) تاکنون ۲۸۸ هزار و ۸۳۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۱۹۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان کرونا در کشور به ۱۵ هزار و ۴۸۴ نفر رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p68wl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ روند ناامید کننده فجر و مهابادی/ ادامه مسیر نگران کننده!