تاریخ انتشار: 1399/05/05 15:12
کد خبر: 58337

توضیح باشگاه فجر درباره ماجرای لیست جنجالی

در شرایطی که باشگاه فجرسپاسی اعلام کرده بود پیش از دیدار با نود ارومیه با 18 بازیکن مبتلا به کرونا مواجه شده، با شروع بازی لیست کاملی را ارائه داد.
 توضیح باشگاه فجر درباره ماجرای لیست جنجالی

باشگاه فجرسپاسی نسبت به حواشی ایجاد شده درباره لیست کامل تیم در جدال با نود ارومیه در شرایطی که پیش از آن اعلام کرده بودند 18 بازیکن کرونایی دارند، واکنش نشان داد.

این باشگاه با ارائه لیست مربوط به انجام تست کرونا و نفراتی که نتایج آن مثبت شده، اعلام کرد در بازی با نود ارومیه مجبور به سود بردن از لیست بازیکنان تیم جوانان خود شده است. نفرات تیم جوانان در شرایطی به لیست اضافه شدند که در زمان ارائه کارت بازی نیز سرپرست تیم متوجه شد که 4 بازیکن تیم کارت‌شان از درجه اعتبار ساقط شده است و قادر به همراهی تیم نخواهند بود. این موضوع با توجه به تعطیلی لیگ جوانان در دوره کرونا شکل گرفته و همین موضوع باعث شد تا داوود مهابادی در دیدار با حریف خود تنها 14 بازیکن در اختیار داشته باشد.

این باشگاه در خصوص تعویضی‌های تیم نیز در جدال با نود ارومیه اینطور توضیح داده که علیرغم فرصتی که در دوران کرونا برای انجام 5 تعویض داده شده، تنها قادر به سود بردن از سه تعویض خود که از نفرات تیم امید و جوانان بوده شده است. اولین تعویض فجر در دقیقه ۳۷ بود که شاهین سپهر بجای محمدرضا احمدی وارد زمین شد و در نیمه دوم نیز در دقیقه ۵۰ حمید عیادی بجای علی حسینی و دقیقه۹۰ حسین شاهسون بجای حمید عبادی وارد زمین شدند. در این میان آنها قادر بودند که تنها از یک نیمکت نشین دیگر خود (حسین شهریاری) سود ببرند و دیگر نفرات حاضر در لیست ارائه شده به دلیل پایان اعتبار کارت بازی قادر به همراهی تیم نبودند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mo5xb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرپرست تراکتورسازی: بازی با سپاهان یک بازی شش امتیازی است