تاریخ انتشار: 1399/05/07 11:56
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان :
کد خبر: 58213

گل‌محمدی : داور دیدار برابر خیبر خرم آباد سرمان را برید/ از داوری بسیار متضرر شدیم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت : در هفته بیست و دوم لیگ دسته دوم فوتبال کمک داور دیدار برابر خیبرخرم آباد سرمان را برید.
گل‌محمدی : داور دیدار برابر خیبر خرم آباد سرمان را برید/ از داوری بسیار متضرر شدیم

هادی گل محمدی در گفتگو با فرتاک ورزشی با اشاره به دیدار شهرداری همدان برابر خیبرخرم آباد در هفته بیست و دوم لیگ دسته دوم اظهار داشت : در این دیدار گل ثانیه های اول مسابقه تمرکز تیم ما را بر هم زد و باعث شد به دلیل جوان بودن بازیکنان تیم از لحاظ روحی افت کند.

وی افزود : اما با گذشت هر چه بیشتر از زمان مسابقه توانستیم بازی بهتری ارائه دهیم و حداقل بیش از ۵ موقعیت بالای ۹۰ درصد خلق کردیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به قضاوت پر بحث داور این دیدار گفت : واقعا باعث تاسف است امسال سوت داوری ها خصوصا در نیم فصل دوم کاملا علیه تیم ما بوده است.

گل محمدی خاطرنشان کرد : در بازی با استقلال ملاثانی داور بعد از ۲۰ دقیقه پنالتی ما را برگرداند و در این هفته برابر خیبر خرم آباد کمک داور گل صد در صد سالم ما را مردود اعلام کرد.

وی با بیان اینکه پرچم های کمک داور شیرازه تیم فوتبال شهرداری همدان را بر هم ریخت، بیان کرد : همچنین داور این دیدار یک پنالتی صد در صد ما را اعلام کرد، در این دیدار همانند چند بازی گذشته داوری سر ما را برید و به شدت از داوری لطمه خوردیم همچنین ۵ کارشناس خبره داوری با دیدن صحنه های بازی اشتباهات داوران را تایید کردند.

گل محمدی با اشاره به نبود چند بازیکن اصلی در دیدار خیبر خرم آباد گفت : پنج بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت و کرونا در این دیدار در اختیار نداشتیم که همین موضوع دست ما را بسته بود، در این دیدار پنج بازیکن امید و زیر ۲۳ سال استفاده کردیم که عملکرد مثبتی داشتند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه مستحق باخت برابر خیبر خرم آباد نبودیم، بیان کرد: اگر موقعیت های ما در این دیدار تبدیل به گل می شد نتیجه بازی کاملا بر عکس بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mo58y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال به دنبال ادامه قدرت‌نمایی / گل محمدی به صدر می‌رسد!
پیش بازی استقلال ملاثانی - شهرداری همدان