تاریخ انتشار: 1399/05/08 15:58
کد خبر: 58143

نقطه اوج در بین سه بازی باقی مانده مس‌کرمان/ ممکن است هفته سی و دوم پایان هیجان صعود باشد

مس کرمان برای راهیابی صعود به لیگ برتر تنها سه بازی دیگر در پیش رو دارد.
نقطه اوج در بین سه بازی باقی مانده مس‌کرمان/ ممکن است هفته سی و دوم پایان هیجان صعود باشد

مس‌کرمان با درخشش در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، خود را بعنوان یک مدعی جدی تا پایان هفته و یکم نشان داده و بعد از مس‌رفسنجان که اولین مدعی و بیشترین بخت صعود را دارا می‌باشد، باید از شاگردان مجتبی‌حسینی بعنوان دومین تیمی یاد کرد که از بخت بسیاری برای حضور در سطح اول فوتبال کشور بهره‌مند شوند.

به گزارش فرتاک ورزشی، کرمانی‌ها تا پایان لیگ سه بازی ماراتن‌گونه را در پیش رو دارند که به بررسی آنها می پردازیم تا متوجه شویم شرایط این تیم برای صعود چگونه خواهد بود.

 مس‌کرمان در حال حاضر با کسب 57 امتیاز و به سه امتیاز کم‌تر نسبت به مس رفسنجان در جایگاه دوم جدولی قرار دارد و این در حالی می‌باشد که نزدیک‌ترین تعقیب کنند آن یعنی آلومینیوم اراک با 54 امتیاز را پشت سر خود دارد تا اگر لغزشی صورت بگیرد آنها را در کنار خود ببیند و همین کار را برای حسینی و شاگردانش بسیار حساس‌تر کرده است.

 آنها در ابتدا و هفته سی و دوم باید به مصاف نیروی‌زمینی‌تهران بروند که باید گفت سخت‌ترین بازی در بین مسابقات باقی مانده است چرا که در هفته آخر بایستی به مصاف علم ادب تبریز بروند که از همین الان نتیجه آن بازی قابل پیش‌بینی خواهد بود. شاگردان حسینی در هفته سی و دوم اگرچه با آلومینیوم اراک حریف مستقیم خود برای صعود بازی خواهند داشت ولی به دلیل این که در آن بازی میزبان بوده و به یک امتیاز دیگر نیاز دارند، کار آن چنان سختی برای آنها نخواهد بود و حتی اگر در دیدار برابر نیروی زمینی پیروز میدان باشند، در صورت حتی شکست برابر آلومینیوم باز هم شانسی بیشتر از شاگردان خطیبی در پیش رو خواهند داشت چرا که بازی با علم و ادب تبریز در هفته پایانی می تواند با گلهای بسیار برای آنها همراه باشد.

وقتی به وضعیت جدول نگاه می اندازیم متوجه می شویم به احتمال زیاد لیگ در هفته سیو دوم تکلیف صعودکنندگانش تا حد بسیار زیادی مشخص خواهد شد مگر این که مس کرمان برابر نیروی زمینی پیروز میدان نشود، مس رفسنجان در بازی برابر فجر سپاسی پیروز نشود و از سویی دیگر تیم های آلومینیوم اراک ، خوشه طلایی ساوه و نود ارومیه برابر حریفان خود پیروز شوند که هیجان به دو هفته پایانی کشیده شود.

جان کلام این که اوج رقابت در هفته سی و دوم بازی بین مس کرمان و نیروی زمینی خواهد بود که شاید پیروزی شاگردان مجتبی حسینی تکلیف تیم‌های صعود کنده را مشخص نماید و در دو هفته پایانی فقط هیجان در پایین جدول در جریان باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vlla6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شاگردان مجتبی حسینی یک گام به صعود نزدیکتر شدند/ رشت در بحران!
مس کرمان 1 سپید رود رشت 0