تاریخ انتشار: 1399/05/12 11:07
کد خبر: 57906

اختصاصی/ یک دیدار و این همه حساسیت؛ نگاه مدعیان صعود وسقوط به حساس‌ترین بازی هفته لیگ یک

هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال امشب با انجام 9 بازی برگزار می شود.
اختصاصی/ یک دیدار و این همه حساسیت؛ نگاه مدعیان صعود وسقوط به حساس‌ترین بازی هفته لیگ یک

 هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور با انجام 9 دیدار امشب در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود تا یک گام دیگر به بازی‌های پایانی نزدیک‌ترشویم و مدعیان سقوط و صعود تیم‌های محدودتری شوند.

 در یکی از مهم‌ترین بازی‌های این هفته شاهد بازی تیم‌های مس کرمان و نیروی زمینی‌تهران هستینم، دو تیمی که برای صعود و سقوط می‌جنگند و نتیجه این بازی در سرنوشت آنها و خیلی از تیم های دیگر بسیار دارای اهمیت می‌باشد.

 تیم‌های مدعی صعود آلومینیوم اراک، خوشه طلایی ساوه و حتی نود ارومیه به این امید سه هفته پایانی را دنبال میکنند که شاید لغزش حریفان باعث صعود آنها شود و در این راستا مهم‌ترین لغزش باید از سوی مس کرمان اتفاق بیفتد چرا که در صورت پیروزی این تیم برابر نیروی زمینی آنها را 60 امتیازی کرده و با توجه به بازی برابر آلومینیوم اراک در شهرکرمان و دیدار آخر برابر علم و ادب تبریز، شاید دیگر شانسی برای دیگر رقبا باقی نماند تا بعنوان دومین تیم صعود کنند بعد از مس رفسنجان باشند و اینجاست که متوجه می‌شویم کلید مدعیان صعود در گرو نتیجه همین بازی خواهد بود.

 از سویی دیگر تیم‌های در معرض سقوط نیز شرایط مشابه‌ای دارند و آنها به شدت نگاه به این دیدار داشته تا نیروی زمینی با شکست میدان را ترک کند تا آنها امیدوارتر از گذشته دو هفته پایانی را دنبال کنند.
پس نتیجه گیری می‌کنیم دیدار نیروی زمینی و مس کرمان مهم‌ترین بازی این هفته خواهد بود که نتیجه اش می‌تواند برای تیم‌های بسیاری حاِِز اهمیت باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bxxw8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نقطه اوج در بین سه بازی باقی مانده مس‌کرمان/ ممکن است هفته سی و دوم پایان هیجان صعود باشد