تاریخ انتشار: 1399/05/13 07:02
کد خبر: 57849

سرمربی استقلال خوزستان: گل ریحان تیم باتاکتیکی بود و ما را آزار داد

سرمربی استقلال خوزستان گفت: گرمای بیش از حد اهواز کارمان را برابر حریفان سخت‌تر کرده و نمی‌توانیم تمریناتمان را در شرایط ایده آلی برگزار کنیم.
سرمربی استقلال خوزستان: گل ریحان تیم باتاکتیکی بود و ما را آزار داد

امیر خلیفه اصل یکشنبه شب پس از برد تیمش مقابل گل ریحان البرز در اهواز در نشست خبری آنلاین بیان کرد: بازی بسیار سختی داشتیم؛ گل ریحان تیم باتاکتیکی بود و ما را آزار داد اما جا دارد از بازیکنان تیمم به خاطر بازی قابل قبولی که ارایه دادند تشکر کنم.

وی افزود: باید از فرصت‌های به دست آمده در هر بازی حداکثر استفاده را داشته باشیم که متاسفانه امروز در امر گلزنی قدری ناموفق بودیم. در آینده باید در این زمینه بیشتر کار کنیم و این اشکال را برطرف کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان با تبریک به هواداران استقلال خوزستان و مجموعه گروه ملی گفت: فکر می کنم تنها دلیلی که باعث شد این اتفاقات خوب پس از چهار ماه وقفه برای خوزستان رقم بخورد، همدلی بازیکنان و مجموعه استقلال خوزستان است.

وی ادامه داد: در هر ۲ نیمه بیشتر دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار داشتیم، چندین موقعیت گلزنی داشتیم اما توپ های ما به غیر از ۲ بار تبدیل به گل نشد. ما در هر مسابقه موقعیت گل زیادی ایجاد می‌کنیم اما متاسفانه از بدشانسی، توپ‌ها تبدیل به گل نمی‌شود.

خلیفه اصل با اشاره به اینکه بازیکنانم با تمام وجود بازی کردند گفت: اکنون تیم ما ۴۵ امتیاز دارد و با تمام وجود ۲ بازی دیگر را انجام می دهیم تا با دست پر از میدان خارج شویم.

وی گفت: شناخت خوبی از گل ریحان داشتیم، آنها در هفته ها اخیر روند خوبی داشتند اما بچه ها زحمت کشیدند و توانستیم با یک برنامه ریزی خوب یک برد شیرین در اهواز کسب کنیم.

گفتنی است میثم منیعی سرمربی تیم گل ریحان البرز پس از پایان بازی ورزشگاه را ترک کرده و در نشست خبری حاضر نشد.

دیدار تیم های استقلال خوزستان و گل ریحان البرز در ورزشگاه تختی اهواز با برتری ۲ بر صفر استقلال خوزستان به پایان رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36oo59

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امیر خلیفه اصل :در این شرایط به صلاح نیست که فوتبال بازی کنیم