تاریخ انتشار: 1399/05/27 15:09
کد خبر: 56981

مجیدی: صعود خستگی را از تنم در آورد

کاپیتان تیم آلومینوم اراک معتقد است رقابت‌های لیگ برتر تفاوت زیادی با لیگ یک دارد و از حالا باید به فکر تدارکات مناسب برای حضور خوب در آن رقابت‌ها باشیم.
 مجیدی: صعود خستگی را از تنم در آورد

میثم مجیدی بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال و کاپیتان بومی آلومینیوم اراک پس از پایان بازی و صعود به سطح اول فوتبال ایران گفت: «خدا را صد هزار مرتبه شکر می‌کنم که پس از 18 سال این مردم صاحب یک تیم لیگ برتری شدند. در این شهر امکانات چندانی وجود ندارد و واقعا مردم اراک دل خوشی جز این تیم ندارند و باز هم خدا را شاکرم که باوجود این بیماری کرونا، زمین و زمان دست به دست هم داد تا این موفقیت را برای این مردم که به این شکل حمایتمان می‌کنند رقم بزنیم. واقعا این پیروزی دقیقه نودی مبارکشان باشد و دست تک تک آنها را می‌بوسم.»

وی در ادامه با اشاره به حضور در لیگ برترعنوان داشت: «قطعا لیگ برتر با رقابت‌های لیگ یک تفاوت دارد و از حالا باید خودمان را آماده حضور در این مسابقات کنیم که خدای‌نکرده آسانسور نباشیم.»

میثم مجیدی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا این بهترین خاطر دوران ورزشی ات است اظهارداشت: «درواقع بعد از حضور در تیم ملی باید بگویم این بهترین حسی است که تابه‌حال تجربه می‌کردم. این را هم باید بگویم که از زمانی که به جمع آلومینیوم اضافه شدم تنها یک هدف داشتم که آن‌هم صعود بود اما با این حال صحبت‌های حاشیه‌ای زیادی را در باره من مطرح کردند که حالا وقتی خوشحالی این مردم را می‌بینم باید بگویم خستگی این فصل سخت از تنم درآمده است.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gqkl9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امیدوارم بعد از 18 سال اراک را لیگ برتری کنیم