تاریخ انتشار: 1399/05/27 15:30
کد خبر: 56980

محمد رضا پور محمد:روز های اول کارمان بسیار سخت بود/در صعود با تیم های مختلف هتریک کردم

محمدرضا پورمحمد در خصوص صعود به لیگ برتر با تیم مس رفسنجان اظهار داشت: برای سومین بار به قهرمانی لیگ دسته یک رسیدم. سه بار با تیم‌های فجرسپاسی شیراز، صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان توانستم به لیگ برتر صعود کنم که فکر می‌کنم در نوع خودش رکورد جالبی باشد.
محمد رضا پور محمد:روز های اول کارمان بسیار سخت بود/در صعود با تیم های مختلف هتریک کردم

محمدرضا پورمحمد پس از قهرمانی تیم مس رفسنجان و صعود به لیگ برتر  اظهار داشت: در این فصل، روزهای اول برایمان سخت بود چون تیم ما دیر جمع شد، حدود 10روز مانده به آغاز مسابقات بود. بازیکنان خوب و با تجربه‌ای به جمع ما اضافه شدند. همه قهرمانی را تجربه کرده بودند و تیم یکدستی شدیم. ضمن اینکه کادر فنی خیلی خوبی داریم که در راس آن محمد ربیعی قرار دارد و به نظرم از نظر فنی یکی از بهترین‌های فوتبال ما است. روز به روز پیشرفت کردیم. با تدبیر بازی‌ها را بردیم و خداراشکر موفق به صعود شدیم.

وی در مورد حضور دو تیم کرمانی در رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر عنوان کرد: مس رفسنجان دومین سهمیه کرمان در لیگ برتر است. ان‌شاالله مسئولین استانی تدابیر خیلی خوبی را در نظر بگیرند. ساختار یک باشگاه مساله مهمی است و امیدوارم برای فصل آینده لیگ برتر تیم به خوبی تقویت شود. تیم‌هایی که به لیگ برتر صعود می‌کنند سال اول حضورشان خیلی مهم است. اگر مس در لیگ برتر بماند در سال‌های بعدی حتما خبرهای خوبی از این تیم خواهیم شنید و حتی مسئولان باشگاه قصد دارند برای لیگ قهرمانان آسیا برنامه ریزی کنند.

بازیکن مس رفسنجان در مورد مدیریت این باشگاه گفت: باید از مدیرعامل باشگاه تشکر کنم. امسال خیلی زحمت کشید. واقعا به تمام تعهداتش عمل کرد. وقتی تیمی مشکل مالی نداشته باشد با خیال راحت وارد مسابقات می‌شود. تمام امکانات را برای ما فراهم کردند و الان هم بهره آن را بردند. یک ورزشگاه 15هزار نفری و شیک به سبک ورزشگاه‌های انگلیسی در حال احداث است که فکر می‌کنم تا شروع فصل جدید لیگ برتر آماده شود.

وی افزود: تیمی که به لیگ برتر می‌آید باید تمام امکانات لازم را داشته باشد. مس رفسنجان در حال حاضر امکانات خوبی دارد و در آینده این امکانات بهتر هم می‌شود تا به امید خدا بتواند نتایج خوبی در لیگ برتر بگیرد و حتی به سهمیه آسیایی هم برسد. از تمام کسانی که در یکسال گذشته حامی ما بودند تشکر می‌کنم. همچنین از کادرفنی خوبمان به خصوص محمدربیعی که مثل پدر و برادر بزرگتر در کنار تیم و بچه‌ها بود و هرچه را که می‌خواستند فراهم کرد. از مسئولین شهری و استانی تشکر می‌کنم، همه یکدل بودیم و خوشحالم به آن هدفی که داشتیم رسیدیم. به همه مردم رفسنجان تبریک می‌گویم، این قهرمانی و صعود مبارکشان باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eagja

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاظمی: داوری بازی با مس عالی بود/موقعیت های از دست رفته برای ما گران تمام شد