تاریخ انتشار: 1399/06/02 22:01
مدیرعامل چوکا تالش در گفت وگو با فرتاک ورزشی:
کد خبر: 56570

صعود به لیگ یک پاداش تلاش کادرفنی، غیرت بازیکنان و حمایت هواداران چوکا بود/ نیازی به نتایج غیر فوتبالی نداریم

مدیرعامل چوکای تالش گفت: قدرت چوکا برای همه تیم ها مشخص بود و نیازی به نتایج غیرفوتبالی ندارد.
صعود به لیگ یک پاداش تلاش کادرفنی، غیرت بازیکنان و حمایت هواداران چوکا بود/ نیازی به نتایج غیر فوتبالی نداریم

آرش ریاضی مند مدیرعامل چوکا تالش بعد از صعود این تیم به رقابت های لیگ دسته اول در گفت وگو با خبرنگار ما گفت: خدا را صد هزار مرتبه شاکر هستیم  که بعد از ماه ها صدرنشینی توانستیم به آن چه که استحقاقش را داشتیم دست پیدا کنیم و  دل هوادارانمان را شاد کنیم.

وی افزود: با این که خیلی اتفاق های غیر فوتبالی در چند هفته پایانی افتاد اما تیم چوکا فقط با توانایی و قدرت خودش تواتست صدرنشین گروه شده و به لیگ دسته اول صعود کند.

مدیرعامل چوکای تالش در پاسخ به این سوال خبرنگار فرتاک ورزشی که درفضای مجازی صحبت هایی در خصوص مشکوک بودن گل دوم شما به شهرداری بندرعباس شنیده می شود، گفت:بله من هم این صحبت ها را شنیده ام و عده ای گفته اند گل دوم ما به شهرداری بندرعباس مشکوک هست که این حرف ها  طرفداران ما آزرده خاطر کرده است و جا دارد بگویم تیم چوکا همانند بعضی از تیم ها نیست که سه امتیاز سه امتیاز مفت و غیر فوتبالی بگیرد یا بخواهد نتیجه بیرون زمین اتفاق بیفتد و مطمئن باشید جایی که بنده مدیر عامل آن هستم اجازه چنین کارهایی به کسی نمیدهم چرا که نام چوکا آنقدر بزرگ هست و کادر فنی و بازیکنانی دارد که هیج احتیاجی به این کارها ندارد و حتی به نظر بنده می توانست تیم دوم جدول ما تیم دیگری باشد اگر آن اتفاق ها نمی افتاد.

ریاضی مند افزود: قدرت چوکا برای همه  رقبا مشخص بود و همه تیم های لیگ دو در گروه (ب) برای دومی می جنگیدند و میدانستند که تیم اول گروه تیم چوکا خواهد بود.

مدیرعامل چوکا افزود: در بازی مقابل شهرداری بندر عباس آنها با تمام قوا به میدان آمده بودند و یک بازی جوانمردانه و سالم به اجرا در آوردند و تا دقایق پایانی یک بر یک بودیم که خدا را شکر با تصمیم های درست کادرفنی و غیرت بازیکنان، توانستیم هم مانند بازی با ماهشهر در دقایق پایانی گل برتری را بزنیم و صعود به لیگ دسته اول را به هوادارانمان تقدیم کنیم.

وی افزود: دیگران بهتر است به جای این حرف های خنده دار، تمر کز به تیم خود کنند تا نخواهند کم کاری و اشتباهات خود را به گردن تیم های دیگر بیندازند.

مدیرعامل چوکای تالش در پایان صحبت های خود گفت: خدا را شکر میکنم که توانستیم جواب محبت هوادارانمان رابدهیم و از کادر فنی خوب و با دانش، بازیکنان باغیرت که مردانه جنگیدند تا تاریخ سازی و قهرمانی چوکا را به ارمغان بیاورند تشکر می کنم و لازم می دانم از آقای صادقی سرپرست تیم که صادقانه ودلسوزانه  برای موفقیت تیم تلاش کردند سپاسگزارم و هم چنین وظیفه خود می دانم از فرماندار شهرستان،  رئیس هیئت فوتبال و نماینده مردمی آقای دکتر حسن محمد یاری و برادر بزرگوارشان حاج بهمن یاری  که همیشه کنار ما بودند و تمام مسئولین شهر و همه کسانی که صادقانه به تیم چوکا خدمت کردند، مراتب تشکر و قدردانی خود را اعلام نمایم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yxjzj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اتفاقات بسیار بدی بعد ازبازی با پاس همدان افتاد/ از مدیریت این تیم تشکر میکنم که مانع از مشکلات بیشتر شدند/ خوشحالم با پیوس تمدید کردیم