تاریخ انتشار: 1399/06/07 01:05
کد خبر: 56311

افشاگری مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی از روند نقل و انتقالات در فوتبال

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی گفت: : دستگاه‌های نظارتی باید قراداد مارک ویلموتس را سر لوحه قرادادهای داخلی قرار دهند و ببینند چرا قرارداد بازیکن دویست میلیونی یک میلیارد می شود.
افشاگری مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی از روند نقل و انتقالات در فوتبال

رسول فلاح در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس، در مورد آخرین وضعیت فجر شهید سپاسی شیراز اظهار داشت: باشگاه فجر سال بسیار سختی از نظر شرایط اقتصادی داشته و با توجه به همین شرایط در نیم فصل اول به خوبی توانستیم با صدرنشینی لیگ را به اتمام برسانیم اما با شروع نیم فصل دوم به دلیل شرایط اقتصادی بدتر از نیم فصل اول و عدم همکاری مسولان ورزشی فارس نتوانستیم نتایج خوبی را کسب کنیم و در رتبه دهم جدول قرار گرفتیم و شرمنده مردم شیراز شدیم.در اینجا جا دارد از تمامی کسانی که باشگاه را حمایت کردند به خصوص فرماندهی سپاه فجر در استان فارس تشکر قدردانی داشته باشم.

مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی باشگاه‌های خصوصی و عدم همکاری و حمایت مسئولان استانی و مشکلات اقتصادی همچنان برای حضور در لیگ سال آینده مشکلاتی داریم.

وی افزود: همانطور که اطلاع دارید نقل و انتقالات لیگ دسته اول از دهم و لیگ برتر از ششم شهریور آغاز می‌شود و در حال حاضر همه دستگاه‌های نظارتی به دنبال قرارداد سنگین مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی هستند اما نکته‌ای را فراموش کردند که ما در ایران مشکلاتی شبیه قرارداد ویلموتس داریم.

مدیرعامل فجر سپاسی تاکید کرد:  بعضی از کارخانجات صنعتی با توجه به مشکلات اقتصادی که دارند هنوز نتوانستند حقوق مزایای ماهیانه کارگران خود را به طور کامل پرداخت کنند اما متاسفانه شاهد آن هستیم که همین کارخانجات صنعتی تیم‌هایی در لیگ‌‌های متفاوت فوتبال دارند و با مبالغ سنگین به دنبال جذب بازیکن هستند.

فلاح اضافه کرد: این باشگاه‌ها بازیکنی را که کل قراردادش در طول یک فصل به دویست میلیون هم نمی‌رسیده به یکباره با مبلغی حدودا یک میلیارد تومان قرارداد منعقد می‌کنند.امیدوارم سازمان‌های نظارتی هر چه زودتر به قراردادهای داخلی هم ورود کنند تا مشکلی شبیه مشکلات ویلموتس برای جامعه ورزشی فوتبال پیش نیاید.

وی افزود: دستگاه‌های نظارتی باید قرارداد ویلموتس را سرلوحه قراردادهای داخلی قرار دهند و با پیگیری‌های که انجام می‌دهند مشخص کنند منشا پرداختی این پول ها از کجاست که اینگونه به راحتی از بیت المال پرداخت می‌شود.

وی  در پاسخ به این سوال که آیا همچنان برای سال آینده داوود مهابادی به عنوان سرمربی این تیم حضور خواهد داشت یا خیر؟ گفت : در حال حاضر باشگاه تصمیمی بر تعویض کادر فنی خود نداشته و داود مهابادی و کادر فنی همچنان به کار خود ادامه می‌دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kwelx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فلاح: ریخ و پاش زیادی نداشتیم/ کادرفنی فجر برای هر بازی برنامه خاصی دارد/ به جدول نگاه نمی‌کنیم