تاریخ انتشار: 1399/06/17 11:17
کد خبر: 55635

مدیرعامل بادران:قصد فروش امتیاز تیم را نداریم

مدیرعامل باشگاه بادران تهران فروش امتیاز این تیم را تکذیب کرد.
مدیرعامل بادران:قصد فروش امتیاز تیم را نداریم

مهندس موسوی در خصوص شایعه فروش امتیاز این باشگاه گفت:‌ این موضوع حقیقت ندارد و ما قصد فروش امتیاز تیم را نداریم. ما همچنان می‌خواهیم در عرصه ورزش و فوتبال فعالیتی حرفه‌ای و پر انرژی داشته باشیم و تجاربی هم در سال‌های گذشته کسب کردیم که می‌توانیم از آنها در آینده استفاده کنیم. من در سال‌های اخیر هم علاقه‌مندی خودمان را برای فعالیت در ورزش نشان دادیم و هیچ‌وقت دنبال حضور کوتاه مدت در ورزش و فوتبال نبودیم.

وی در قسمت دیگری از حرف‌هایش تاکید کرد: هدف بادران این است که جزو تیم‌های خوشنام و پرقدرت در عرضه فوتبال باشد و می‌خواهیم حتی هوادارانی جدا از مجموعه بادران داشته باشیم. ما در این سال‌ها فعالیتی صادقانه در فوتبال داشتیم و همیشه هم نتایجی گرفتیم که در بین تیم‌های بالای جدول بودیم ولی به دلیل برخی مسائل از جمله اشتباهات داوری، بدشانسی و بعضی مسائل دیگر به لیگ برتر راه پیدا نکردیم. با این حال ما از هدف خودمان عقب‌نشینی نمی‌کنیم و امیدوارم فصل آینده به موفقیت برسیم.

موسوی تصریح کرد: رویکرد بادران حفظ مسائل صادقانه در فوتبال است و ما می‌خواهیم به شکلی کاملا جوانمردانه به هدف‌‌هایمان دست پیدا کنیم. در این سال‌ها هیچ‌وقت دنبال خریدن آدم‌ها، شرط‌بندی و مسائل حاشیه‌ای نبودیم و می‌خواهیم در شرایطی سالم به هدف‌های مهم خودمان دست پیدا کنیم. امیدوارم در فصل آینده با قدرت و برنامه‌ریزی بهتری وارد مسابقات شده و روزهای خوبی در انتظار بادران باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kw6bq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرهاد کاظمی سرمربی بادران باقی ماند!

کرمانی مقدم: باید به حال این فوتبال ناپاک گریه کرد
چرا به اتفاقات بازی مس و داماش رسیدگی نمی شود؟