تاریخ انتشار: 1399/07/05 13:33
کد خبر: 54402

سردار بوکان؛ هم چنان در گرداب بلاتکلیفی! آقایان مدیر؛ لطفا با احساسات مردم بازی نکنید!

فرتاک ورزشی، سردار بوکان این تیم دوست داشتنی خطه آذربایجان غربی هم چنان بر روی نوار بی برنامگی گام بر می دارد .
سردار بوکان؛ هم چنان در گرداب بلاتکلیفی! آقایان مدیر؛ لطفا با احساسات مردم بازی نکنید!

سردار بوکان پرطرفدارترین تیم لیگ دسته دوم فوتبال است، تیمی با ویژگی‌های خاص و دوست داشتنی که طی چند سال گذشته به عشق مردم این شهر تبدیل شده است، مردمی که با تمام وجود آن را دوست دارند و با پیروزی‌هایش شادی و با شکست‌هایش زانوی غم بغل می گیرند!

 گویی فوتبال در این شهر به بخشی از زندگی مردمی تبدیل شده است،مردمی  که دلخوشی چندانی نداشته و از امکانات خوبی برخوردارنمی‌باشند و تنها یک فوتبال است و یک سردار تا آنها را از زندگی یکنواخت خارج نماید.

اما این سردار دوست داشتنی حال و روز خوشی ندارد تا جایی که در فصل گذشته در اثر ندانم کاری مدیریتی تا آستانه سقوط هم پیش رفت و در بازی آخر اگر نتایج بر وفق مرادش پیش نمی‌رفت، شاهد حضور او در لیگ دسته دوم فوتبال کشور هم نبودیم، تیمی که با پتانسیل‌های بالایی که دارد می‌تواند حتی یکی از مدعیان صعود به لیگ دسته اول باشد.

 ولی این تیم دوست داشتنی علی رغم مشکلات عدیده ای که طی چند سال گذشته گریبانگیر آن بوده است، نتوانسته درس بگیرد و بهترین زمان جذب بازیکن و در نهایت آغاز تمرینات را دارد از دست می دهد چرا که هنوز اندرخم یک کوچه قرار دارند  و معلوم نیست دلایل این همه بی برنامه گی از کجا سرچشمه می گیرد.

مدیران این باشگاه باید بدانند که سردار بوکان اگر هویتی دارد بواسطه وجود طرفداران پر شور و دوست داشتنی است که در این تیم  هستند و نبایستی با احساسات پاک آنها بازی کرد و شرایط را هر روز سخت تر از روز قبل فراهم نمود.

جان کلام این که تا دیر نشده تصمیمات خود را نهایی کنید و فرصت را برای جذب بازیکنان و آغاز تمرینات از دست ندهید چرا که هر روز آن می‌تواند آسیب جبران ناپذیری در طول مسابقات برای این تیم به همراه داشته باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/277e6n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیرعامل سردار بوکان بعد از یک هفته فعالیت ، استعفا داد !