تاریخ انتشار: 1399/07/06 13:02
نامه هیئت فوتبال استان آذربایجان غربی به اداره ورزش وجوانان :
کد خبر: 54334

احتمال خداحافظی سردار از شهرستان بوکان؛ ابهام در ادامه فعالیت اسپانسر جدید سردار بوکان

تیم فوتبال سردار بوکان به عنوان یکی از پر هوادار ترین تیم های لیگ دسته دوم کشور این روزها حواشی فراوانی را در اطراف خود می بیند.
احتمال خداحافظی سردار از شهرستان بوکان؛ ابهام در ادامه فعالیت اسپانسر جدید سردار بوکان

باشگاه بوکانی طی سال‌های گذشته مشکلات مدیریتی فراوانی را پشت سر گذاشته است اما در هفته گذشته طبق توافق نامه‌ای مدیریت این باشگاه به علی کیانی سپرده شد و علی کیانی در قبال آن یک چک ۳ میلیاردی به عنوان پشتوانه به هیات فوتبال استان آذربایجان غربی داد.

حال پس از گذشت چند روز مدیران هیئت فوتبال استان آذربایجان غربی با ارسال نامه به اداره کل ورزش و جوانان استان اعلام کردند، چک مورد نظر فاقد اعتبار است و اگر طی روزهای آینده علی کیانی پشتوانه مالی به مبلغ ۴ میلیارد تومان به این هیئت ندهد قرارداد فوق فسخ خواهد شد.

لازم به ذکر است برای دریافت ضمانتنامه بانکی علی کیانی باید مبلغ ۴ میلیارد تومان در بانک پس انداز کند تا نامه رسمی آن را به هیئت فوتبال استان آذربایجان غربی تحویل دهد، در این صورت سوالی که باقی می ماند این است، اگر کیانی این کار را انجام دهد با چه پولی وارد بازار نقل و انتقالات شود و چگونه هزینه های جاری و بدهی های گذشته باشگاه را پرداخت کند.

در ادامه این نامه ذکر شده است اگر بوکانی ها تا ۱۴ روز دیگر اسپانسری جدید به هیئت فوتبال استان آذربایجان غربی معرفی نکنند، این تیم به یکی از شهرستان‌های دیگر استان آذربایجان غربی واگذار خواهد، اتفاقی که در صورت رقم خوردن پایانی تلخ برای پرهوادارترین تیم لیگ دسته دوم رقم خواهد زد.

حال باید دید سرنوشت این باشگاه بوکانی چه خواهد شد.

photo_2020-09-27_12-03-36


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jmowo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سردار بوکان؛ هم چنان در گرداب بلاتکلیفی! آقایان مدیر؛ لطفا با احساسات مردم بازی نکنید!

استعدادیاب سپاهان، آنالیزور بوکان
آغاز تجدید قوا در بوکان