تاریخ انتشار: 1399/07/16 01:06
پایان بلاتکلیفی در تیم بازیکن ساز فوتبال کشور؛
کد خبر: 53583

موافقت وزارت کشور با تیمداری شاهین بوشهر

با موافقت وزارت کشور شاهین شهرداری بوشهر سال آینده در مسابقات لیگ یک حضور خواهد داشت.
موافقت وزارت کشور با تیمداری شاهین بوشهر

به نقل از روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر ، با پیگیری‌های مستمر عبدالکریم  جمیری نماینده مردم بوشهر ، خارک ، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی موافقت وزارت کشور با تیمداری شاهین شهرداری بوشهر در رقابتهای لیگ دسته یک اعلام شد.

بر اساس همین گزارش، در جلسه ای که دقایقی پیش با حضور نماینده مجلس ،  سعید مسیگر مدیر عامل باشگاه  و خداکرم ایزدپناه سرپرست تیم و خسرو باباچاهی عضو هیات مدیره باشگاه برگزار شد در خصوص تیمداری شاهین شهرداری بوشهر بحث و تبادل نظر شد.

لازم به ذکر است ، پس توافقات حاصل شده ظهر امروز  مجوز کتبی وزارت کشور روز شنیه صادر خواهد شد و طبق هماهنگی های بعمل آمده مقرر شد با برگزاری نشست استاندار و سرپرست شهرداری بوشهر در خصوص بودجه تیم و موافقت های لازم و همچنین کمک گرفتن از دیگر منابع مالی بودجه تیمداری شاهین شهرداری در فصل جدید دقیقا تعیین خواهد شد.

در همین راستا اقدامات مستمر نمایند مجلس و همچنین استاندار بوشهر و مجموعه شهرداری در ساماندهی تیم شاهین شهرداری برای فصل جدید جای تقدیر و تشکر ویژه دارد و امید است این حمایت ها همچنان ادامه یابد تا رضایتمندی هواداران همیشه همراه شاهین حاصل شود.

گفتنی است شاهین بوشهر یکی از تیم های سقوط کرده لیگ نوزدهم به شمار می رود که در فاصله کمتر از یکماه مانده به شروع مسابقات لیک آزادگان هنوز تکلیف سرمربی آن مشخص نشده و 17 بازیکن هم از این تیم جدا شده اند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kqr6v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار مس رفسنجان و شاهین بوشهر
از نگاه دوربین مهدی افشاری؛

تصاویر/ دیدار شاهین بوشهر و قشقایی شیراز
از نگاه دوربین عماد فقیه نژاد؛

تصاویر/ دیدار نود ارومیه و شاهین بوشهر
از نگاه دوربین مجتبی اسماعیل زاده و مهدی جعفری؛