تاریخ انتشار: 1399/08/11 14:58
اختصاصی: پنجره بسته دردسر جدید تیم های لیگ یکی؛
کد خبر: 51888

۵ تیمی که حق خرید بازیکن جدید ندارند!

۵ تیم لیگ یکی همچنان پنجره نقل و انتقالاتشان بسته است و معلوم نیست تکلیف این تیم ها چیست.
 ۵ تیمی که حق خرید بازیکن جدید ندارند!

براساس شنیده ها در حالی که تنها چند روز تا شروع رقابت های لیگ دسته یک باقی مانده است همچنان پنجره نقل و انتقالاتی ۵ تیم در رقابت های لیگ یکی بسته است و موفق به ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود نشدند.

در ابتدا تیم قشقایی شیراز که در این فصل اتفاقا بازیکنان زیادی از دست داده است و حتی سرمربی این تیم تغییر کرده است همچنان پنجره نقل و انتقالاتیش به دلیل بدهی های فصول کذشته بسته است.

نود ارومیه دومین تیمی است که پنجره نقل و انتقالاتیش به دلیل بدهی های ماشین سازی تبریز که امتیازش به نود ارومیه واگذار شده است بسته است.

گل ریحان البرز سومین تیمی است که به دلیل بدهی های فراوان در فصول گذشته پنجره نقل و انتقالتیش بسته است و با توجه به اینکه بازیکنان و کادر فنی فصل کذشته  این تیم همگی از این باشگاه جدا شدند مشخص نیست وضعیت این تیم چه خواهد شد.

رایکا بابل که امتیاز تیم خونه به خونه بابل را در فصل گذشته خریداری کرد حالا باید طلب دراگان اسکوچیچ سرمربی فعلی تیم ملی کشورمان را پرداخت کند تا پنجره این تیم باز شود.

پارس جنوبی هم آخرین تیمی است که به تازگی با توجه به بدهی ۷ میلیاردی در فصول گذشته پنجره نقل و انتقالاتش بسته است و همچنان کادر فنی این تیم در انتظار برای باز شدن پنجره این تیم هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pbz9r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ اعتراض به نحوه داوری‌های لیگ یک/ 5 هفته پرالتهاب در انتظار مدعیان صعود و سقوط