تاریخ انتشار: 1399/08/12 14:59
چوکا تالش؛
کد خبر: 51822

مشکل بزرگ در قلعه عقاب ها/ شکوری باید اعتماد هواداران چوکا را بدست آورد

تیم فوتبال چوکای تالش که اولین حضور خود را در لیگ دسته یک تجربه می‌کند حالا هادی شکوری باید اعتماد هواداران این تیم را جلب کند.
مشکل بزرگ در قلعه عقاب ها/ شکوری باید اعتماد هواداران چوکا را بدست آورد

تیم فوتبال چوکا تالش بالاخره پس از سالها موفق شد به رقابت های لیگ دسته یک صعود کند تا مردمان شهر تالش هم صاحب یک نماینده در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال ایران شد.

تالش جز شهر های پر جمعیت استان گیلان است و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد اما این شهر پر جمعیت متاسفانه خالی از یک ورزشگاه استاندارد است و قلعه عقاب تالشی ها نمی‌تواند میزبان رقابت های لیگ دسته یک باشد.

هواداران تالشی که قطعا یکی از اتفاق های ویژه این فصل رقابت های لیگ دسته یک می‌توانستند باشند متاسفانه با توجه به شرایط کرونا حق حضور در ورزشگاه را ندارند تا لیگ دسته یک در این فصل حسرت حضور هواداران تالشی را بکشد.

تیم فوتبال چوکا تالش که در این فصل رقابت ها با انتخاب هادی شکوری به عنوان سرمربی دچار حواشی شده است همچنان با این موضوع دست و پنجه نرم می‌کند تا زمانی که هادی شکوری خلاف آنچه که هواداران فکر می‌کنند را ثابت کند.

چوکا در این فصل  علیرضا مصطفایی، نادر هوشیار، کنعان طاهرنژاد، سام عباسقلی زاده، وحید همراز، مهدی نورالهی، آرش شهامتی نژاد، علیرضا صبوری، احسان پیرهادی، نیما علیپور، سروش اصفهانی، امیرحسین صالحی و رضا رضایی را به عنوان بازیکن جدید جذب کرده است.

تمدیدی های چوکا هم در این فصل جهانگیر عسگری، سامان نورمحمدی، یامین فلاح، هادی نژاد تمیمی، حمید خدابنده لو، کیوان محمدنژاد، محمد جعفری و سپهر شعبانی بودند.

هواداران چوکا که این تیم را بخشی از زندگی خود می‌دانند امیدوار هستند در این فصل با کسب نتایج در خور شان نام این تیم را در فوتبال کشور سرزبان ها بیندازند.

 

*گزارش از امیرحسین نیری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yowla

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مصاف دوستانه چوکا با استقلال تهران