تاریخ انتشار: 1399/08/15 15:27
کد خبر: 51579

بیانیه عجیب مس کرمان در پاسخ به عدم حضور در بازی دوستانه با هوادار

پس از لغو بازی دوستانه تیم های مس کرمان و تیم هوادار که قرار بود ظهر امروز در تهران برگزار شود، رسانه تیم فوتبال هوادار با ادبیاتی بسیار سوال برانگیز تیم فوتبال مس کرمان را برای لغو بازی مورد هدف قرار داد که جای تعجب و البته تاسف داشت.
بیانیه عجیب مس کرمان در پاسخ به عدم حضور در بازی دوستانه با هوادار

به نقل از روابط عمومی باشگاه مس؛ رسانه این تیم در حالی این گونه عنوان کرده بود که تیم مس کرمان از ترس شکست این بازی دوستانه را برگزار نکرده است که مبتدیانه ترین دنبال کننده های فوتبال نیز می دانند باخت در بازی دوستانه به همان اندازه بی اهمیت است که پیروزی در آن امتیازی ندارد و شاید هدف از بازی دوستانه برای رسانه این تیم به گونه ای دیگر تعریف شده است که البته باید نگرش خود را به فوتبال و بازی دوستانه آن تغییر دهد.

نکته بعد اینکه لغو بازی دوستانه در پیش فصل امر غیر طبیعی و عجیب و غریبی نبوده است و در حالی که تیم ها در دوران آماده سازی پیش فصل به سر می برند، روزانه خبرهای مختلفی از لغو بازی های دوستانه تیم ها در همین فوتبال ایران برابر یکدیگر منتشر می شود که این اتفاق برای تیم مس کرمان نیز رخ داده است و در چند نوبت برخی تیم ها که قرار بازی برابر مس کرمان داشتند بنا به شرایط تیم خود، این مسابقه را لغو کردند اما هیچگاه همانند رسانه تیم هوادار تا این حد بی ادبانه بابت لغو یک بازی دوستانه که صرفا در راستای آمادگی بیشتر تیم ها می باشد، از سوی تیمی بیانیه صادر نمی شود...!

با توجه به شناختی که از کادر فنی تیم هوادار وجود دارد و شخصیت بالای آن ها بعید به نظر می رسد که این بیانیه به دلخواه و زبان آن ها نگاشته شده باشد و این بیانیه توسط برخی افراد خاص در این تیم و بنا به ماجراهای قبل خود و افراد نزدیک به آن ها و با هدف زیر فشار قرار دادن تیم مس کرمان نوشته شده باشد که البته باشگاه مس بنا به حفظ شان خود و افراد از باز کردن بیشتر این موضوع و ریشه های اصلی انتشار این بیانیه اجتناب می کند...

و در نهایت در رابطه با علت اصلی لغو این بازی که تیم مس دلیلی برای اعلام آن نمی دید اما پس از انتشار این بیانیه بی ادبانه مجبور به باز کردن آن می باشد باید اعلام شود که تیم هوادار برای انجام بازی دوستانه برابر مس کرمان تقاضای دریافت 5 میلیون تومان پول بابت بازی در ورزشگاه اسلامشهر را داشت که به نوعی ورزشگاه اختصاصی تیم هوادار محسوب می شود و دریافت این پول از تیم مس کرمان در جای خود بسیار عجیب بود...

از همین رو سرپرست مس در تماس با سرپرست تیم هوادار از وی تقاضا می کند که بازی در زمین چمن رضی آباد که محل تمرینات تیم مس کرمان در تهران بوده است برگزار شود که این هزینه را برای تیم مس کرمان نداشته باشد و البته بازی های دوستانه قبلی مس نیز در همین زمین انجام شده بود اما سرپرست تیم هوادار با بیان اینکه شان تیم هوادار بازی در این زمین نیست! از بازی در این زمین خودداری می کنند.

پس از این ماجرا بود که سرپرست تیم مس برای رعایت شئون در گفتگو با یکی از خبرنگاران لغو این بازی را در راستای برنامه های تیم مس و دوری از مصدومیت بازیکنان تیم اعلام می کند که متاسفانه با سوء استفاده رسانه هوادار برای بیان آن صحبت های عجیب روبرو می شود.

بهرشکل هدف از بازی دوستانه، از عنوان آن کاملا مشخص است و تنها موضوعی که اهمیت ندارد نتیجه آن است و دیدار دو تیم برای آمادگی بیشتر خود می باشد و در کنار این موضوع، بازی های دوستانه می تواند محلی برای رفع دلخوری های ایجاد شده بین عوامل تیم ها باشد که در زمان حساسیت بازی های رسمی امکانش کمتر وجود دارد کما اینکه در بازی دوستانه مس و نود مدیرعامل تیم ارومیه بابت اتفاقات سال قبل با عوامل تیم مس کرمان به خوش و بش و دلجویی پرداخت... اما ظاهرا به طور کلی تعبیر و تعریف بازی دوستانه که یکی از اصول ساده فوتبالی است برای رسانه تیم هوادار به شکلی دیگر تعریف شده است که اینگونه زشت و خجالت آور برای تیمی دیگر بیانیه صادر می کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4djnlj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش تصویری دیدار تدارکاتی هوادار و مس کرمان