تاریخ انتشار: 1399/08/15 15:29
جوابیه باشگاه هوادار به بیانیه مس کرمان:
کد خبر: 51578

تیم فوتبال مس سالهاست از عدم وجود یک مدیر رسانه‌ای فوتبالی رنج می‌برد/روابط عمومی که در تیم حضور ندارد با چه علمی بیانیه می‌دهد؟

رسانه هوادار در پاسخ به دفاعیه روابط عمومی مس زوایای جدیدی را از چرائی لغو دیدار تدارکاتی مذکور آشکار می سازد
تیم فوتبال مس سالهاست از عدم وجود یک مدیر رسانه‌ای فوتبالی رنج می‌برد/روابط عمومی که در تیم حضور ندارد با چه علمی بیانیه می‌دهد؟

در متن دفاعیه روابط عمومی باشگاه مس کرمان که بیشتر در پاسخ به فشارهای ایجاد شده درون سازمانی و درون استانی خودشان و بابت توضیح در رابطه با چرائی لغو یک دیدار تدارکاتی منتشر شده است،الفاظ زشت و مطالب کذبی آمده است که رسانه باشگاه هوادار برخلاف روابط عمومی مس آن ها را بی ادب خطا نمی کند و قضاوت را مانند همیشه به مخاطبین می سپارد

اما نکاتی در این جوابیه به کار برده شده است که از بی اطلاعی روابط عمومی این باشگاه که حضور فیزیکی در کنار تیم فوتبال مس ندارند نشات می گیرد و قطعا شنیده های غیر دقیق خود را منتشر کرده و حالا بیش از پیش مشخص می شود که چرا آن ها چند سالی است از داشتن مدیر رسانه ای فوتبالی رنج می برند!

باشگاه مس کرمان مدعی است که باشگاه هوادار مبلغ پنج میلیون تومان از آن ها بابت برگزاری دیدار در ورزشگاه شهدای اسلامشهر طلب کرده است که با توجه به هزینه ده میلیون تومانی برگزاری دیدار دوستانه در این مجموعه و پیشنهاد برگزاری این دیدار از سوی کرمانی ها این موضوع قابل توجیه می باشد اما چیزی که توجیه ندارد جا به جائی محل برگزاری این دیدار پس از توافق اولیه و رسانه ای شدن موضوع و درخواست برگزاری دیدار در زمین تمرینی رضی آباد جاده شهریار می باشد!

حال پرسش این است که اگر به قول آن ها برگزاری دیدار در جاده شهریار برای شان هزینه ای ندارد پس چرا سرپرست مس و دو تن از دستیاران رضا مهاجری در تماس با یکی از مدیران هوادار پیشنهاد برگزاری دیدار در زمین تمرینی رضی آباد را با توجه به هزینه چهار میلیونی ادعایی آن ها منوط به پرداخت نیمی از این مبلغ از سوی مجموعه هوادار می کنند؟!

موضوعی که طبیعتا با مخالفت باشگاه هوادار رو به رو می شود چرا که آن ها برخلاف صنعتی ها اصراری از ابتدا به برگزاری این دیدار نداشتند اما این پایان کار نبود و مجددا در تماسی دیگر کرمانی ها پرداخت تمامی هزینه ها را به گردن  می گیرند!

اوج هنرنمائی آن ها اما روز قبل از برگزاری این دیدار صورت می گیرد که یکی از عوامل این باشگاه در تماس با یکی از مدیران هوادار ضمن عذرخواهی رسمی و ارائه توضیحاتی نظیر آن که خودشان نیز نمی دانند چه دارند می کنند،در کمال تعجب لغو این دیدار را به اطلاع بنفش پوشان می رسانند

موضوعی که البته در تماس های جداگانه ای از سوی دیگر عوامل باشگاه مس به عللی چون مخالفت مدیر عامل کارخانه و باشگاه با برگزاری یک دیدار تدارکاتی و مسائلی که حداقل فعلا ضرورتی بر واکاوی آن دیده نمی شود تسری می یابد!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bbzje

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیانیه عجیب مس کرمان در پاسخ به عدم حضور در بازی دوستانه با هوادار