تاریخ انتشار: 1399/08/26 11:40
شاهین و خرید های جدیدش؛
کد خبر: 50816

کمالوند دوباره سراغ نام ها رفت/ستاره های کم فروغ امیدوار به درخشش در بوشهر

تیم فوتبال شاهین بوشهر شب گذشته از خرید های جدیدش رونمایی کرد.
کمالوند دوباره سراغ نام ها رفت/ستاره های کم فروغ امیدوار به درخشش در بوشهر

تیم فوتبال شاهین بوشهر که فصل گذشته با عملکردی آسانسور وار دوباره به لیگ دسته اول بازگشت پس از کش و قوس های فراوان بالاخره موفق شد با مجوز تیمداری از وزارت کشور در این فصل هم با قدرت راهی مسابقات شود.

مدیران شاهین در گام اول فراز کمالوند مربی نام آشنا و صاحب سبک فوتبال ایران را به عنوان سرمربی خود انتخاب کردند تا بالی قدرتمند برای پرواز داشته باشند،کمالوند که در  سالهای اخیر حضورش در لیگ دسته یک موفق به نتیجه خوبی نشده است حالا پس از آنکه در چرخه‌ی مربیان لیگ برتری حضور نداشت دوباره به سراغ لیگ یک آمده است.

فراز کمالوند که در این سالها در تیم اکسین البرز با بستن یک تیم رویایی ترس به جان حریفانش انداخته بود اما در اواسط فصل عملکرد خوبی نداشت و از این تیم جدا شد،در مرحله‌ی بعد هم کمالوند هدایت آلومینیوم اراک را عهده دار شد که در آنجا هم موفق نشد دست آورد خاصی داشته باشد.

شاهینی ها برای فصل جدید محمد رضا خرسند نیا،علیرضا رمضانی،امین شجاعیانT کریم احمدی و بابک حاتمی را جذب کرده است که در سالهای نه چندان دور  از ستاره های لیگ بودند اما حالا بازهم فراز کمالوند همچون گذشته به دنبال نام ها رفته است باید امیدوار به درخشش دوباره آن ها باشد.

فراز کمالوند در حالی هدایت این تیم پرهوادار را بر عهده گرفته است که وظیفه‌ی سنگینی را عهده دار شده است و حالا هواداران باید منتظر رونمایی از تیم جدید خود باشند.

 *گزارش از امیرحسین نیری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pbo8d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شاهین خیال پرواز ندارد!
آژیر قرمز در بوشهر؛