تاریخ انتشار: 1399/09/02 23:07
کد خبر: 50307

مس‌کرمان و نتیجه‌ای دور از انتظار؛ هیاهو برای هیچ!

مس کرمان تحت هدایت رضا مهاجری در اولین بازی لیگ دسته اول در برابر گل ریحان متوقف شد.
مس‌کرمان و نتیجه‌ای دور از انتظار؛ هیاهو برای هیچ!

مس کرمان و گل ریحان البرز در اولین هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه 1بر1 به پایان رسید تا امتیازات بین هر دو تیم تقسیم شده باشد.

مس کرمان که در زمان نقل و انتقالات بسیار پرکار عمل کرده بود و برخی انتقادات نسبت به این تیم با توجه به جذب بازیکنان بی‌نتیجه بود، نتوانست در برابر تیم بحران زده گل ریحان البرز که حتی تا شب قبل از بازی حضورش در هاله‌ای از ابهام بود را با شکست مواجه نماید تا کار برای رضا مهاجری سرمربی این تیم سخت‌تر از قبل دنبال شود.

البته در این که در بازی‌های خارج از خانه کسب نتیجه تساوی نمی‌تواند نتیجه ضعیفی قلمداد شود،اما با نگاهی گذرا به تیم گل ریحان البرز و بحران‌های پشت سرگذاشته این تیم در چند ماه گذشته، متوجه می‌شویم که لشگر نصف و نیمه شاگردان منیعی، نمی‌توانستند رقیب سرسختی برای شاگردان مهاجری باشند ولی در عمل این چنین نشد و همان لشگر درب و داغان، مانع از پیروزی مس کرمان تا دندان مسلح شد.

 مهاجری باید بداند که لیگ دسته اول فوتبال کشور به مراتب سخت‌تر از لیگ برتر می‌باشد و بازی با کلمات و جذب بازیکنان پا به سن گذاشته در لیگی که سراسر انگیزه و انرژی است، نمی‌تواند پایان خوشی به دنبال داشته باشد.

 ناگفته پیداست که یک بازی نمی‌تواند گویای همه چیز باشد و باید صبر کرد و از هفته پنجم به بعد تیم‌ها را شناخت و قضاوت درست انجام داد، ولی تیمی که کم‌ترین بحران را داشته و با امکانات کافی از ماه‌ها قبل بار خود را برای حضور در این رقابت‌ها بسته است، عدم کسب نتیجه مناسب در برابر یک تیم بحران زده، یعنی یک جای کار می‌لنگد و اگر از الان به فکر چاره نباشند ممکن است حتی شاید مهاجری خیلی زودتر از آن چه که فکرش را می کند عطای نیمکت مس را به لقایش ببخشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4djmzj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تقابل جذاب در خط حمله و دفاع/ ربیعی و منیعی تنها پیروزی میخواهند
مس رفسنجان- گل ریحان البرز؛