تاریخ انتشار: 1399/09/10 23:33
کد خبر: 49695

سرمربی فجرساسی شیراز: تیم ما فراتر از لیگ دسته اول بازی می کند

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز گفت: تیم ما خیلی فراتر از لیگ دسته اول بازی می کندو در دیدار برابر شهرداری آستارا نیز بسیار خوب ظاهر شدیم و مستحق شکست نبودیم.
سرمربی فجرساسی شیراز: تیم ما فراتر از لیگ دسته اول بازی می کند

مهرزاد معدنچی غروب دوشنبه در پایان دیدار تیم های فوتبال شهرداری آستارا و فجرسپاسی شیراز در جمع خبرنگاران در رشت اظهار داشت: در نیمه اول این دیدار نیز بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و چند موقعیت مناسب گلزنی نیز به دست آوردیم اما متاسفانه بازیکنان ما نتوانستند از این فرصت ها به خوبی استفاده کنند.

وی ادامه داد: در نیمه دوم نیز تیم حریف با آوردن یک مهاجم از توپ های بلند استفاده کرد و در نقطه مقابل ما سعی کردیم تا بازی را در دست بگیریم تانخست آن را کنترل کرده و سپس به موقعیت گلزنی دست یابیم اما در نهایت موفق به این امر نشدیم.

وی بیان کرد: اشتباهات فردی جزیی از فوتبال است و در نیمه دوم این دیدار نیز روی یک اشتباه، تیم ما تمرکز خود را از دست داد و گل خوردیم که این اشتباه باعث تغییر نتیجه این بازی شد ولی به هرحال از بازیکنان خود رضایت دارم.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز اضافه کرد: از لحاظ فنی و نحوه بازی تیم رضایت دارم چون بازیکنان بازی با کیفیتی را از خود به نمایش گذاشتند و با کارهای ترکیبی فرصت های مناسب گلزنی را ایجاد کردند که حداقل سه فرصت مسلم گلزنی داشتیم اما تیمی که موفق به گلزنی نشود، گل دریافت می کند.

تیم ها فوتبال شهرداری آستارا و فجر سپاسی شیراز عصر دوشنبه در هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فوتبال شهرداری آستارا با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ۱۸ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند که تیم های ملوان بندرانزلی، چوکا تالش و شهرداری آستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zbdpa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شهرداری آستارا-فجرشهید سپاسی؛جدال سربازان مهابادی با سخت کوش ها

جدول گلزنان لیگ دسته یک
اختصاصی/پس از پایان هفته دوم؛