تاریخ انتشار: 1399/09/10 23:37
کد خبر: 49694

صحبت های جنجالی رضا عنایتی: دستیارم را کتک زدند

رضا عنایتی در خصوص برخی حواشی بازی امروز تیمش صحبت کرده است.
صحبت های جنجالی رضا عنایتی: دستیارم را کتک زدند

رضا عنایتی، سرمربی تیم هوادار در خصوص برخی حواشی دیدار تیمش مقابل استقلال ملاثانی گفت:

بازی خیلی خوبی بود و حداقل می توانستیم با اختلاف 3 4 گل بازی را ببریم ولی خب شما می دانید یک روز، روز بدشانسی است و توپ هایت داخل گل نمی رود و اینکه همین 1 امتیاز را از این بازی سخت گرفتیم، نه به لحاظ فوتبالی به لحاظ جوی که نمی توانم در موردش صحبت کنم به هرحال نمی دانم نظارتی هست یا نه، تیم هایی که به شهرستان می آیند و به هرحال با سر و صدا قرار نیست امتیاز بگیریم و  کارفنی است و باید برویم داخل زمین و تلاشمان را کنیم و هر اتفاقی می افتد. تبریک می گویم به داور، درست است که روی پنالتی، صددرصد اشتباه کرد ولی انقدر با شجاعت سوت زد که تحت تاثیر تیم حریف قرار نگرفت در کل بازی چیز زیادی نداشت و همین که ما توانستیم 1 امتیاز بگیریم با آن شرایط خداراشاکریم.

عنایتی در خصوص جو بازی امروز گفت:

همیشه از اهواز و خوزستان خاطرات خوبی داشته ام و خودم استقلالی هستم و می دانم اکثر مردم این استان، استقلالی هستند و همیشه خاطرات خوبی از این استان داشته ام با کمال احترام نسبت به دیگر دوستانم ولی فکر می کنم امروز قرار بود با هر نحوی امتیاز از دست دهیم و این زیبنده خوزستان نیست و امیدوارم یک تجدید نظری کنن دوستان در بحث فوتبال. اینجا به هرحال فوتبال است و باید فیرپلی کار کرد، باید فوتبالت را بازی کنی و هرکس بیشتر تلاش کند، بهتر نتیجه می گیرد. جار و جنجال بعید بود و برای من عجیب بود که چنین جوی حاکم بود و امیدوارم از بازی بعد برای مهمان ها شرایط بهتر باشد و مهمان هایی که به این شهر می آیند، با خودشان خاطره هم می برند و فقط فوتبال نیست و نگاه می کنند چه اتفاقاتی افتاده و امروز با تمام احترامی که برای دوستان و خوزستانی ها که بحثشان جداست، امروز خاطره خوبی نبردم.

عنایتی در خصوص اینکه داور روی سکوها تهدید شده و برخی اتفاقات دیگر گفت:

صداهایی که شما می شنیدید و من هم چون پشت سرم نشسته بودند و یک سری کلماتی که به روح ورزش نمی خورد و شما هم خوشحال نیستید به هرنحوی که امتیاز بگیری خوشحال نیستی چون می دانی برای گرفتن امتیاز تلاش نکرده ای و عجیب بود و باید دید ناظر و کسانی که بررسی می کنند، چه گزارشی می دهند و امیدوارم فوتبال همیشه در حالت فیرپلی باشد و همیشه حالت مساوات باشد و تیم ها بتوانند نتیجه بگیرند چون خودم اهل حاشیه نیستم و دوست دارم همیشه احترام بگذارم به حریفم و تیم مقابل. اگر نیمکت ها آرام باشد مطمئنا در زمین همه چیز آرام خواهد بود. نکته جالبی هم بگویم، فکر کنم چند روز پیش آقای خداداد عزیزی را به ورزشگاه راه ندادند و واقعا تعجب می کنم اگر بازی بدون تماشاگر است، چطور این همه طرفدار روی سکوها هستند، آدم هایی که جزو تیم هم نیستند و با آن الفاظ هم بازیکنان و هم داور و عوامل را تهدید می کنند، صحنه های خوبی هم شاهد نبودیم و وسط نیمه یکی از همکاران ما با دست زد توی صورت کمک من، آقای رجب زاده یا در بازی با کله زدند به دماغ یکی از بازیکنان ما که یک ساعت داشت خون می آمد و الان هم شرایطش خوب نیست. فکر می کنم این ها حرکت های زیبنده ای برای فوتبال نیست و من به شخصه فکر می کنم که اصلا راضی نیستم به هر قیمتی امتیاز بگیرم چون فوتبال یک ورزش زیبا است و همه باید از آن لذت ببرند، می دانم آدم هایی آمده اند که فوتبالی نیستند و بنابر شرایطی که وجود دارد، رفاقتی نمی دانم هر جوری که فکر کنید آدم هایی که ربطی به فوتبال ندارند، خیلی آمده اند به فوتبال و این دارد به روح فوتبال هم آزار می رساند و امیدوارم شاهد این صحنه ها نباشیم و با تمام احترامی که برای خوزستانی های عزیز قائلم و همیشه برای من قابل احترام هستند و همیشه دوستشان داشتم ام چون شهر استقلالی و فوتبال خیزی است، امروز روز خوبی برای من نبود به لحاظ فوتبالی.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yobab

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عنایتی: ما هیچ بازی‌ای را ساده نمی‌گیریم