تاریخ انتشار: 1399/09/13 01:23
سرمربی علم و ادب تبریز در گفت‌وگو با فرتاک ورزشی:
کد خبر: 49527

خادمی : علم و ادبی متفاوت خواهید دید / گروه مرگ معنا ندارد

سرمربی تیم لیگ دویی علم و ادب تبریز گفت : به نظر بنده توازن در گروه بندی رعایت شده است.
خادمی : علم و ادبی متفاوت خواهید دید / گروه مرگ معنا ندارد

مهرداد خادمی سرمربی تیم لیگ دویی علم و ادب تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت : زمان زیادی برای شروع کار از دست دادیم اما در مدت باقیمانده توانستیم در حد توان مالی باشگاه بازیکنان بسیار خوبی جذب کنیم و با یک تیم با شخصیت روانه مسابقات خواهیم شد.

خادمی خاطرنشان کرد : باشگاه علم و ادب از لحاظ مالی متمول محسوب نمی شود اما با جذب بازیکنان پر انگیزه به دنبال کسب نتایج آبرومندانه در لیگ دست دوم هستیم و قطعاً علم و ادب با تیم سال گذشته خود بسیار متفاوت خواهد بود.

خادمی در خصوص گروه بندی لیگ دسته دوم بیان کرد : نمی توانیم با توجه به نام تیم ها لیگ را پیش بینی کنیم و بنده معتقدم در گروه بندی توازن رعایت شده است، چیزی به نام گروه مرگ را قبول ندارم چون فوتبال قابل پیش بینی نیست، در سالی که استقلال خوزستان قهرمان لیگ برتر شد کسی این موضوع را پیش بینی نمی کرد و در فوتبال مثال‌های زیادی در این خصوص وجود دارد.

سرمربی علم و ادب تبریز در پاسخ به این سوال که، چه نظری در خصوص اولین بازی لیگ دسته دوم برابر ویستا توربین دارید، گفت : در تیم تراکتور شاگرد آقای پیوس بودم و ایشان استاد همیشگی بنده است، با شناختی که از فرشاد پیوس دارم مطما هستم ویستا تیم قدرتمندی خواهد بود و بازی هفته اول لیگ دسته دوم بین دو تیم علم و ادب و ویستا توربین بسیار جذاب و دیدنی خواهد شد.

گفت‌وگو : امیررضا رضایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48lzwn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برتری پاس برابر تیم دسته سومی