تاریخ انتشار: 1399/09/13 15:28
چوکا تالش؛
کد خبر: 49490

بی تدبیری مدیران بلای جان هواداران!

بی تدبیری مدیران چوکا تالش در این روزها باعث ناراحتی هواداران این تیم شده است.
بی تدبیری مدیران بلای جان هواداران!

تیم فوتبال چوکا تالش که نخستین فصل حضور خود در لیگ دسته یک را تجربه‌ می‌کند حال خوشی ندارد و اوضاع این تیم هر روز بحرانی تر از گذشته می‌شود.

مدیران چوکا تالش در این فصل خود را مقابل هواداران قرار داده‌اند و هرچه خواسته‌ی آن ها می‌باشد دقیقا نقطه‌ی مقابل آن را انجام می‌دهند،چوکایی ها در دو هفته اخیر ۵ گل دریافت کرده‌اند و همچنان موفق نشده‌اند حتی گلی در این رقابت ها به سر برسانند.

مدیران چوکا در این فصل از فرشاد پیوس که خواسته‌ی هواداران بود به راحتی عبور کردند و هادی شکوری را سکاندار تیم کردند،در آن زمان که هواداران به این انتخاب اعتراض داشتند،مالک باشگاه در آن مقطع همه را به آرامش دعوت کرد و این انتخاب را هوشمندانه قلمداد کرد.

چوکا در این دو هفته اوج بی برنامگی و مشکلات مالی را تجربه کرده است و حتی بازیکنان این تیم از نظر اسکان،ناهار،شام و خیلی از مسائل ابتدایی مشکلاتی را تجربه می‌کنند که حتی در لیگ محلات هم مشاهده نمی‌شود.

مالک چوکا تالش حالا در تصمیمی جدید علی لطیفی را سرمربی تیم کرده است تا بازهم هواداران چوکا دل نگرانی دیگری داشته باشند و مشخص نیست خواسته‌ی هواداران این تیم چرا اینقدر بی ارزش است.

 

*گزارش از امیرحسین نیری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2re56b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علی لطیفی سرمربی چوکا تالش شد !
خبر فرتاک ورزشی تایید شد؛