تاریخ انتشار: 1399/09/13 23:07
کد خبر: 49460

سرمربی گل ریحان به صورت رسمی از سرمربیگری این تیم استعفا داد

مهدی امیری از سرمربی گری تیم گل ریحان البرز استعفا داد.
سرمربی گل ریحان  به صورت رسمی از سرمربیگری این تیم استعفا داد

مهدی امیری سوادکوهی در بیانیه ای از هدایت گل ریحان البرز استعفا داد.

این استعفا در حالی اتفاق افتاد که صفحه رسمی باشگاه دقایقی قبل میثم منیعی را به عنوان سرمربی معرفی کرد.

متن استعفای امیری سوادکوهی به شرح ذیل است:

به پایان آمد این دفتر، حکایت همچنان باقیست 

زمانی که پیشنهاد سرمربیگری باشگاه گل ریحان البرز به دستم رسید، نه تنها همه تیم ها بازیکنان مدنظر خود را جذب بلکه با سپری کردن دوران بدنسازی در کوران برگزاری بازی های تدارکاتی برای رسیدن به بلوغ تاکتیکی قرار داشتند ولی پس از صحبت با مدیران محترم باشگاه که به دلیل برخی مشکلات، علاقه ای به جذب بازیکن اسم و رسم دار ولو با قیمتی بسیار پایین تر نسبت به سایر تیم ها نداشتند، با انتشار فراخوانی در رسانه ها همه بازیکنانی که فکر می کردند در فوتبال به حق شان نرسیدند را به تمرینات دعوت و به کمک همکارانم زیر نظر گرفته و توانستیم تیمی یک دست، متشکل از بازیکنان جوان و باتجربه با سابقه بازی در لیگ های مختلف (از لیگ برتر تا لیگ دسته سوم) را دور هم جمع کنیم.

زمان اندک باقی مانده تا آغاز لیگ موجب شد تا به طور همزمان به اجرای تمرینات بدنسازی و تاکتیکی پرداخته و تیمی در خور نام استان البرز را آماده مسابقات کنیم.

پیروزی ۶-۰ و ۱-۰ در دو دیدار تدارکاتی نشان می داد که راهمان را درست طی کردیم ولی متاسفانه برخی اتفاقات در بدنه باشگاه موجب شد تا برای  ادامه راه مردد شوم.

فشار و استرس بیش از حد تنها ۲۴ ساعت مانده به آغاز مسابقات موجب شد تا با افت شدید فشار در بیمارستان بستری شوم ولی خوشبختانه بازیکنانی که با کار و تلاش بسیار از دل تمرینات تست گیری جذب و آماده مسابقات کرده بودیم توانستند مس کرمانی که برای فصل جاری، چند ۱۰ میلیارد تومان تنها برای جذب بازیکن هزینه کرده را متوقف کنند.

 پس از آن به دلیل رفاقت دیرینه ای که با آقای رضایی، مدیرعامل باشگاه داشتم ترجیح دادم از هدایت این تیم که با دست خالی به کمک همکارانم آماده کرده بودیم کناره گیری کنم تا شاید فشارهای غیرفوتبالی که از نقاط مختلف به ایشان وارد می کردند، پایان یابد.

در این مدت تنها موضوعی که موجب دلگرمی من برای ساختن تیمی قدرتمند به نمایندگی از استان البرز برای حضور در مسابقات می شد، نگاه کارشناسی، توام با انگیزه ای بود که پیشکسوتان محترم فوتبال کرج به من و تیم تحت هدایتم می دادند و موجب دلگرمی من و همکارانم می شد.

لذا با احترام به استحضار مدیرعامل محترم باشگاه گل ریحان البرز، جناب آقای دکتررضایی می رساند اینجانب ضمن تشکر و قدردانی از حسن اعتماد شما به دلیل مسائلی که پیش از این خدمت شما عرض کرده بودم،  دیگر قادر به ادامه همکاری با باشگاه گل ریحان نمی باشم و در خواست استعفا دارم. 

پیشاپیش از لطف و عنایت شما و همه پیشکسوتان و اصحاب رسانه استان البرز‌ سپاسگزارم و در ادامه راه برای تیم گل ریحان و تمام بازیکنانی که به بنده لطف داشته و با شرایط موجود حاضر به عقد قرارداد شدند، در لیگ آزادگان آرزوی موفقیت دارم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lynee

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تلاش گل‌ریحان برای به تعویق انداختن بازی مقابل مس کرمان!
فرار رو به جلو گل ریحان؛