تاریخ انتشار: 1399/09/16 00:34
کد خبر: 49268

زارع: برد ملوان باعث شد شرایط روحی بهتر شود

سرمربی ملوان با ابراز خوشنودی از کسب سه امتیاز توسط تیمش در بازی برابر رایکا، اعلام کرد فرصت فکر کردن درباره این بازی را ندارند و تمرکزشان را روی بازی بعدی قرار خواهند داد.
زارع: برد ملوان باعث شد شرایط روحی بهتر شود

مازیار زارع، در دومین فصل حضورش روی نیمکت ملوان اینبار به عنوان سرمربی، توانست برد ارزشمندی را مقابل رایکا در خانه حریف کسب کند. زارع که سابقه حضور در تیم خونه به خونه بابل را در کارنامه دارد درباره این تقابل گفت: در مقابل تیم خوب و پرمهره بابل قرار گرفتیم، با احترام به تیم رایکا که سابقه بازی در این تیم داشته ام و مشکل خاصی هم با هواداران و این تیم ندارم ترجیح میدهم در مورد ملوان صحبت کنم.

سرمربی ملوان درباره این برد بیرون از خانه صحبت‌هایش را اینچنین ادامه داد و گفت: خدا را شکر بعد از این بردی که کسب کردیم از نظر روحی هم شرایط مان بهتر شده است. چیزی که برای من مهم است این است بازی تمام شده و بیش از حد فکر کردن به این دیدار خوشایند نیست. باید روی نقاط ضعف و قوت خودمان کار کنیم و خودمان را برای دیدارهای آتی آماده کنیم چرا که زمان زیادی نداریم و پنج شنبه بازی بعدی ما است.

زارع درباره حل مشکلات مالی و مالکیتی این تیم نیز اینطور واکنش داشت: نمی شود گفت همه مشکلات حل شده است. همه تیم ها از این نظر مشکل دارند و تیم ما هم به همین صورت، ولی تمام هم و غم آقای نوری این است که مشکلات را برطرف کند و ما مشکلی حس نکنیم فکر می کنم در این خصوص با خود ایشان صحبت کنید بهتر است. خدا را شکر که تا بدین لحظه مشکلی حس نکردیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wka5v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مازیار زارع ناکام بزرگ هفته نخست!
شکست در گام اول؛