تاریخ انتشار: 1399/09/21 13:20
کد خبر: 48857

محبی: با استفاده از تک موقعیت ها برنده بازی شدیم

مربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: بازی بسیار سختی برابر تیم با انگیزه و جوان ۹۰ ارومیه داشتیم و در بازی‌ که تک موقعیت‌ها تعیین‌کننده است توانستیم سه امتیاز ارزشمند این دیدار را نصیب خود کنیم.
محبی: با استفاده از تک موقعیت ها برنده بازی شدیم

به نقل از روابط عمومی باشگاه شاهین بوشهر ، امیر محبی پس از برد تیمش مقابل ۹۰ ارومیه درخصوص بازی اظهار داشت: بازی سخت و نزدیکی را از سوی دو تیم شاهد بودیم و تیم ۹۰ که از بازیکنان جوانی تشکیل شده است، تیمی فوق‌العاده سخت‌کوش و دونده است که هر تیمی را به دردسر می‌اندازد.

وی با اشاره به شرایط نامناسب زمین مسابقه نیز گفت: در نیمه اول تیم حریف بیشتر در لاک دفاعی بود ولی با حرکات رو به جلو در نیمه دوم که مشکلاتی را نیز برای ما به همراه داشت، توانستیم از تک موقعیت‌های خود در این دیدار به بهترین نحو استفاده کنیم.

مربی شاهین شهرداری بوشهر اضافه کرد: تیم ما بازیکنان اسمی و باتجربه‌ای دارد ولی فعلا از شرایط آرمانی به‌دور هستند، با این حال هفته به هفته تیم در حال بهتر شدن است و با توجه به اینکه تیم فعلا به شرایط بسیار خوبی از لحاظ تاکتیکی و بدنی نرسیده است، انتظار داریم تا هفته هفتم یا هشتم فاصله خود را با صدر حفظ کنیم و در ادامه با نیم نگاهی به صدر بتوانیم رو به جلو حرکت کنیم.

محبی افزود: بی‌شک بازی با تیم جوان و با انگیزه‌ای چون ۹۰ ارومیه سخت است زیرا انگیزه آنها کار تیم‌های مقابل را مشکل کرده و برابر هیچ تیمی دست و پا بسته نیستند، با این حال خوشحالیم توانستیم با کسب سه امتیاز ارومیه را ترک کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gmr65

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش تصویری : دیدار دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و خوشه طلایی ساوه به روایت دوربین عماد فقیه‌نژاد