تاریخ انتشار: 1399/09/24 12:23
کد خبر: 48618

گزارش عجیب سایت مس کرمان از دیدار با 90 ارومیه/مس کرمان از این نود پیروزی می خواهد!

تیم های فوتبال مس کرمان و نود ارومیه روز چهارشنبه از ساعت 14 در ورزشگاه باهنر کرمان، پنجمین بازی این فصل خود را برابر هم انجام خواهند داد.
گزارش عجیب سایت مس کرمان از دیدار با 90 ارومیه/مس کرمان از این نود پیروزی می خواهد!

پنجمین بازی دو تیم در این فصل، پنجمین تقابل رسمی دو تیم در جریان رقابت های لیگ یک نیز محسوب می شود که در هر چهار مسابقه قبلی دو تیم به تساوی برابر یکدیگر رضایت دادند.

تیم فوتبال نود ارومیه که از سال 97 در رقابت های لیگ یک فوتبال کشور جانشین تیم ماشین سازی تبریز شد، در این مدت چهار  بار برابر مس کرمان به میدان رفت.

این دو تیم برای اولین بار در روز هفتم مهر 97 در ورزشگاه باهنر کرمان به مصاف هم رفتند که حاصل کار تساوی بدون گل بود. در بازی برگشت آن فصل نیز در ارومیه نیز تلاش دو تیم  به تساوی بدون گل رسید.

در بازی رفت فصل قبل دو تیم که در جوی عجیب و غریب و پرتنش در ارومیه برگزار شد بازی به تساوی یک بر یک رسید که حسین شنانی زننده تک گل مس در این بازی بود.

و در نهایت در چهارمین بازی دو تیم که رقابت دور برگشت آن ها در بازی های فصل قبل بود، بازهم تساوی بدون گل حاصل تلاش دو تیم بود.

جالب اینکه این دو تیم پیش از این فصل نیز برابر هم بازی دوستانه ای برگزار کردند که نتیجه این مسابقه نیز با تساوی بدون گل تمام شد.

حالا در پنجمین تقابل دو تیم، مس کرمان از این نود یک نامساوی منجر به پیروزی می خواهد تا طلسم تساوی های دو تیم به سود مس کرمان شکسته شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2redpy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونمایی از کلانتری در جدال با نود ارومیه
فجر سپاسی شیراز-نود ارومیه؛