تاریخ انتشار: 1399/10/01 08:52
کد خبر: 48062

سجاد حسامی: هر روز به صعود فکر می‌کنیم

هافبک آرمان گهر سیرجان گفت:از روز اولی که دور هم جمع شدیم هدفمان صعود بوده و با همین نگاه و هدف هر روز تمرین می‌کنیم و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.
سجاد حسامی: هر روز به صعود فکر می‌کنیم

سجاد حسامی هافبک آرمان گهر سیرجان پیرامون شرایط این تیم اظهار داشت:خدا را شکر امسال در بهترین شرایط روحی و روانی و انگیزشی هستم،از لحاظ بدنی هم فوق العاده آماده هستم که به تیم کمک کنم. در آرمان گهر همه از مدیر عامل تا کادر فنی و بازیکنان با تمام وجود تلاش می‌کنند تا شرایط تیم بهتر شود.

حسامی افزود: همه به چشم تلاش های مجموعه آرمان گهر را می‌بینیم و کسی چیزی کم نمی‌گذارد،همه بازیکنان از کار کردن در آرمان گهر لذت می‌برند. حضور شهبا با روحیه و اخلاق خوبی که دارد و سایر اعضای کادر فنی که جوان و با انگیزه هستند و بازیکنان با کیفیت تیم‌ به ما این امید را می‌دهد که موفقیت های بیشتری کسب کنیم.

هافبک گل گهر در پاسخ به این پرسش که آیا آرمان گهر پتانسیل صعود به بالای جدول و حتی صعود را دارد یا خیر؟ گفت: صد در صد با همین هدف جمع شده ایم. هر روز با همین‌ انگیزه تمرین می‌کنیم و روز به روز به بهتر شدن و لذت بردن از کار و پیشرفتمان فکر می‌کنیم.

هیچ کم و کاستی در تیم احساس نمی‌شود و این تیم حقش موفقیت های بیشتری است.

وی افزود: در بازی های گذشته نیز در خیلی از مواقع بازی دست ما بوده و کم شانس بوده ایم و این اطمینان را می‌دهم که با تلاش بیشتر و تمرکز و انگیزه زیادی که در بین تیم است نتایج فوق العاده ای در ادامه بازی ها کسب کنیم.

حسامی با بیان اینکه مردم سیرجان و زندگی در این شهر لذت خاصی دارد گفت: برخورد مردم و علاقه مندان به فوتبال با بچه های تیم بسیار خوب است و این انگیزه و روحیه ما را دو چندان می‌کند.

ما نیز قول می‌دهیم صد در صد توانمان را برای موفقیت آرمان گهر بگذاریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3npbkg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پایان رافت سرمربی شهرداری آستارا می‌شود!
انتخاب عجیب مدیران شهرداری آستارا؛

هتریک سهراب بختیاری زاده در عدم نتیجه گیری
پس از برکناری از خوشه طلایی ساوه؛