تاریخ انتشار: 1399/10/03 13:11
کد خبر: 47897

سرمربی تیم خیبر خرم آباد: مقابل تیم قشقایی شیراز خوب مقاومت کردیم

سرمربی تیم فوتبال خیبرخرم آباد پس از بازی تیمش مقابل شهدای قشقایی شیراز گفت: هر ۲ تیم بازی سخت و محکمی انجام دادند و بازیکنان ما مقابل تیم میزبان خوب مقاومت کردند.
سرمربی تیم خیبر خرم آباد: مقابل تیم قشقایی شیراز خوب مقاومت کردیم

عبدالله ویسی، عصر سه‌شنبه پس از تساوی تیمش مقابل تیم شهدای قشقایی شیراز در جمع خبرنگاران افزود: در این بازی فیزیکی، ما هم برای بردن و هم برای نباختن بازی کردیم.

وی اضافه کرد: بازیکنان تیم خوب قشقایی همه راه‌ها را برای رسیدن به گل امتحان کردند اما در مقابل ما هم خوب مقاومت کردیم.

سرمربی سابق تیم استقلال اهواز که با این تیم قهرمان لیگ برتر شده است، ادامه داد: با وجود اینکه بازی جانداری بود اما فرصت گلزنی ایجاد نشد و هر ۲ دروازه‌بان در این بازی تهدید نشدند.

ویسی بیان داشت: می‌کوشیم در ادامه رقابت‌های لیگ دسته اول وضعیت خود را سرو سامان دهیم و به بالای جدول صعود کنیم.

دیدار تیم‌های شهدای قشقایی شیراز و خیبرخرم آباد عصر سه‌شنبه در ورزشگاه پارس شیراز و از هفته ششم رقابت‌های فوتبال دسته یک کشور با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.

با پایان یافتن هفته ششم، تیم پارس جم جنوبی بوشهر با ۱۴ امتیاز در صدر جدول ایستاد، تیم استقلال اهواز با ۱۳ امتیاز در تعقیب صدرنشین است، تیم‌های ملوان انزلی، هودار تهران، فجر شهید سپاسی شیراز و مس کرمان هم ۱۱ امتیازی هستند و به ترتیب در رده سوم تا ششم قرار دارند.

تیم شهدای قشقایی شیراز با چهار امتیاز همچنان در همان رده پانزدهم باقی ماند و تیم خیبرخرم آباد هم با ۶ امتیاز به رده دوازدهم رفت.

در رقابت‌های فوتبال دسته یک باشگاه‌های ایران جام آزادگان ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول راهی لیگ برتر دوره بیست و یکم خواهند شد و ۲ تیم انتهای جدول به دسته دوم سقوط می‌کنند.

تیم‌های خوشه طلایی ساوه و نود ارومیه هم به ترتیب با سه و یک امتیاز در قعر جدول هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/366r67

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دستیاران عبدالله ویسی در خیبر خرم آباد مشخص شدند