تاریخ انتشار: 1399/10/03 22:04
زمین ورزشگاه شهید چمران توانایی برگزاری مسابقات را دارد؛
کد خبر: 47863

کلهر: باشگاه مس عدم نتیجه‌گیری‌اش را با بازی‌های روانی توجیه می‌کند/ سازمان لیگ زمین بازی را تایید کرد

مدیر تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه از رفتار اعضای تیم مس کرمان در بازی دیروز دو تیم در هفته ششم لیگ آزادگان انتقاد کرد و دلیل این رفتارها را تحت فشار بودن باشگاه مس عنوان کرد.
کلهر: باشگاه مس عدم نتیجه‌گیری‌اش را با بازی‌های روانی توجیه می‌کند/ سازمان لیگ زمین بازی را تایید کرد

وحید کلهر درخصوص حواشی روز گذشته دیدار خوشه طلایی و مس کرمان در هفته ششم لیگ دسته اول اظهار داشت: اعضای تیم مس کرمان قصد داشتند به هر نحوی بازی دیروز برگزار نشود. سازمان لیگ به عنوان مرجع تصمیم‌گیری مسابقات، ناظر داوری و ناظر بازی صبح روز مسابقه زمین را تایید کردند. ما نمی‌گوییم زمین چمن ورزشگاه شهید چمران عالی و بی‌نقص است اما در وضعیتی هست که بازی در آن برگزار شود. یعنی نامناسب بودن زمین چمن را مسی‌ها می توانند تشخیص دهند و ناظران فدراسیون نمی‌توانند؟

وی افزود: ما در این زمین با تیم هوادار هم بازی کردیم در حالی که وضعیت چمن در آن بازی نامناسب‌تر از دیروز بود. تیم هوادار اعتراضی نداشت اما باشگاه مس برای لغو مسابقه یک بازی روانی را شروع کرد. پیمانکار زمین به ما گفت برای از بین بردن ناهمواری‌های زمین ماسه بادی در زمین بریزیم که تاثیر بدی هم در زمین نخواهد گذاشت. با این وجود اعضای تیم مس از صبح بازی زمین چمن را بهانه کردند و با تماس‌هایشان با آقای محمودزاده و ناظر بازی تمرکز بازیکنان ما را در حین بازی از بین بردند.

مدیر خوشه طلایی ساوه در مورد ویدیوهایی که از سوی باشگاه مس کرمان در مورد شرایط چمن استادیوم شهید چمران منتشر شد تصریح کرد: باشگاه مس کرمان در دو سال اخیر هزینه‌های زیادی از بخش دولتی انجام داده است و نتیجه نگرفته و به همین دلیل تحت فشار روانی قرار گرفته است. این باشگاه سعی دارد با بهانه کردن زمین بازی، آب و هوا و نحوه داوری‌ها نقاط ضعفش را توجیه کند. این تیم هیچ‌گاه نخواسته است واقعیت‌ها را ببیند و از نظر فنی خودش را نقد کند.

کلهر ادامه داد: در یکی از ویدیوها مربی این تیم یک توپ کم‌باد را به زمین می‌زند تا نشان دهد نمی‌توان در آن زمین بازی کرد. در طول بازی هم آنقدر روی داور فشار وارد کردند تا من و آقای بیاتلو را اخراج کرد. مطمئنا اگر تماشاگری هم در استادیوم بود باشگاه مس تقصیر را بر گردن آن‌ها می‌انداخت. بازیکنی هم که از تیم مس دچار مصدومیت شد به‌خاطر برخورد با بازیکن ما آسیب دید نه به‌دلیل وضعیت چمن.

مدیر خوشه طلایی ساوه در پایان گفت: ما می‌دانیم زمین شهید چمران اوضاع خوبی ندارد و وظیفه ماست که به آن رسیدگی کنیم. پس از بازی دیروز کاورکشی و بقیه اقدامات لازم را انجام دادیم. تا بازی بعدی ما در خانه حدود دو هفته زمان باقی است و احتمالا وضعیت چمن تا آن زمان بهتر خواهد شد. اگر هم این اتفاق نیفتاد با تصمیم مدیران تیم و هماهنگی با سازمان لیگ تصمیمات دیگری را اتخاذ می‌کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oqdzl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل ریحان البرز- خوشه طلایی ساوه؛جدال برای ماندن و جدایی یک تیم از جمع مدعیان

جدال کهکشانی‌های قعرنشین و صدرنشین
خوشه طلایی ساوه-مس کرمان؛

خوشه طلایی به صعود فکر می‌کند!
بازگشت بیاتلو به لیگ یک؛

هتریک سهراب بختیاری زاده در عدم نتیجه گیری
پس از برکناری از خوشه طلایی ساوه؛

جدال مدافعان سابق استقلال برای فرار از بحران
گل ریحان البرز-خوشه طلایی ساوه؛