تاریخ انتشار: 1399/10/09 12:31
کد خبر: 47456

خوشه طلایی از صعود تا سقوط

خوشه طلایی که فصل گذشته در اولین فصل حضور در لیگ یک یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بشمار می رفت این فصل اصلا شروع خوبی در بازی ها نداشته است.
 خوشه طلایی از صعود تا سقوط

 7 هفته از بازی ها سپری شده و خوشه طلایی یک برد هم نداشته و با کسب سه امتیاز تیم هفدهم جدول و یکی از گزینه های سقوط بشمار می رود. این تیم که به تازگی کادر فنی خودرا تغییر داده و وحید بیاتلو جانشین سهراب بختیاری زاده شده دیروز و در هفته هفتم بازی ها در خانه شهرداری آستارا تن به شکست دو بر صفر داد تا ناکامی هایش ادامه پیدا کند.

این اتفاقات در حالی برای خوشه طلایی رخ داده که این تیم در فصل جدید با اسپانسر وارد بازی ها شده و شرایط مالی بهتری پیدا کرده است و از همه مهمتر درابتدای فصل بعد از – از دست دادن تعداد زیادی از بازیکنانش مهره های خوبی را جایگزین کرده است. خوشه طلایی دومین فصل حضور در لیگ یک را تجربه می کند. این تیم با محسن عاشوری بعداز قهرمانی در لیگ 2 در لیگ یک هم یکی از تیم های مدعی صعود به لیگ برتر بود اما در نهایت به عنوان چهارمی دست پیدا کرد.

خوشه طلایی در حالی نتایج ضعیف را در کارنامه خود ثبت می کند که برخی از بازیکنان کلیدی اش در فصل گذشته را حفظ کرده است؛ حسن مرادی که در دفاع چپ بازی می کند. خزایی که درون دروازه حضور دارد و...

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3emdxp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مدیرعامل خوشه طلایی؛ این آخرین بازی خوشه طلایی در لیگ یک است