تاریخ انتشار: 1399/10/11 13:39
اختصاصی/حسین پرویزی:
کد خبر: 47352

مسئولان قول های خود را عملی کنند در ساوه میزبان رقبا خواهیم بود/خیال هواداران راحت با قدرت ادامه خواهیم داد

مدیر عامل خوشه طلایی ساوه گفت:قطعا با قدرت به کار خود ادامه می‌دهیم تا خوشه طلایی را به جایگاه اصلیش برسانیم.
مسئولان قول های خود را عملی کنند در ساوه میزبان رقبا خواهیم بود/خیال هواداران راحت با قدرت ادامه خواهیم داد

حسین پرویزی مدیرعامل و مالک تیم خوشه طلایی ساوه در گفت و گو با خبرنگار فرتاک ورزشی پیرامون اتفاقات این چند روز باشگاه اظهار داشت:متاسفانه در دیدار برابر مس کرمان بزرگنمایی های شد که تمامی تقصیرات بابت نا آماده بودن زمین را گردن ما انداختند در صورتی که تیم ما خودش در این دیدار بابت زمین چمن مسابقه لطمه خورد و دو بازیکن ما به علت مصدومیت از زمین مسابقه خارج شدند.

پرویزی با بیان اینکه کیفیت زمین ساوه از زمین قائمشهر که دیدار پرسپولیس در آن برگزار شد بهتر است،افزود:دوستان چه طور حق میزبانی را از تیم نساجی نگرفتند اما به سرعت در مورد میزبانی ما اعلام رای کردند و ما را از بازی در شهر خودمان محروم کردند؟!

مدیر عامل خوشه طلایی ساوه گفت:مسئولان شهر ساوه و استان مرکزی چندین بار به ما قول هایی دادند بابت اینکه شرایط میزبانی ما به زودی فراهم شود که امیدوارم این وعده ها هر چه زودتر عملی شود،امیدوارم مسئولان شهر ساوه و استان مرکزی حداقل از این تیم که متعلق به مردم ساوه است حمایت کنند تا دل مردم و هواداران پرشور خود را شاد کنیم.

حسین پرویزی افزود:از همین جا به هوادارن خوبمان قول می‌دهم با قدرت به کارمان ادامه دهیم تا تیم را به جایگاه اصلیش برسانیم،قطعا در هفته های آینده با کسب پیروزی کم کم خود را به نیمه های بالایی جدول می‌رسانیم.

مدیرعامل خوشه طلایی ساوه خاطر نشان کرد:از تمامی هواداران تیم خوشه طلایی ساوه مردم خوب شهر ساوه بابت دلگرمی ها و حمایت هایی که از تیم خودشان داشته‌اند باید تشکر کنم و امیدوارم با کسب موفقیت بتوانیم دل آن ها را شاد کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39g8nw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مدیرعامل خوشه طلایی: باید گزینه‌ای را انتخاب کنیم که پای تیم بماند/ وقتی دل مربی جای دیگری است، نگه داشتن او سخت است

حسین پرویزی : قهرمان دو استقامت بوده‌ام / پیروزی برابر مقاومت بهترین خاطره سال ۹۷ بوده است
مدیرعامل خوشه طلایی ساوه در گفتگویی نوروزی با فرتاک ورزشی گفت :