تاریخ انتشار: 1399/10/15 21:59
کد خبر: 47024

مربی چوکا: مقابل شهرداری آستارا برتر از حریف خود بودیم

مربی تیم فوتبال چوکا تالش گفت: در دیدار برابر شهرداری بندرآستارا برتر از حرف خود ظاهر شدیم.
مربی چوکا: مقابل شهرداری آستارا برتر از حریف خود بودیم

علیرضا نیکبخت واحدی عصر دوشنبه در پایان دیدار تیمهای فوتبال چوکا تالش و شهرداری بندر آستارا در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بازیکنان چوکا در این دیدار عالی ظاهر شدند و بر بازی تسلط بیشتری داشتند.

وی افزود: با همه احترامی که به تیم شهرداری بندرآستارا قائل هستم اما تیم ما در این دیدار برتر از حریف خود بود و مستحق پیروزی بودیم و همچنین فرصت های گلزنی زیادی را از دست دادیم که این امر باعث شد تا این بازی با نتیجه مساوی به پایان برسد.

وی ادامه داد: بازیکنان چوکا در این دیدار هماهنگ تر ظاهر شده و امیدواریم که در بازی های آینده نیز بتوانیم با هماهنگی بیشتر و استفاده مناسب از فرصت های به دست آمده،  نتایج خوبی را کسب و در نهایت جایگاه مناسبی در جدول رده بندی کسب کنیم.

مری تیم فوتبال چوکا تالش اضافه کرد: البته ما زمان زیادی نیست که در خدمت چوکا هستیم و به طور حتم برای اینکه به هماهنگی بیشتری دست یابیم،  نیاز به زمان و فرصت بیشتری داریم و امید است که با گذشت زمان بتوانیم بازی های بهتری را ارایه دهیم.

نیکبخت واحدی بیان کرد: از سوی دیگر با کمک مدیران و همچنین با ورود سرمایه گذار جدیدی که به باشگاه پیوسته، می توانیم مشکلات را پشت سر گذاشته و بازیکنان چوکا با روحیه بهتری در دیدارهای آتی به میدان بروند چون به طور حتم با برطرف شدن مشکلات این تیم به خصوص مشکلات مالی، بازیکنان از لحاظ روحی در شرایط مطلوب تری قرار می گیرند.

تیم های فوتبال چوکا تالش و شهرداری بندر آستارا عصر دوشنبه در هفته هشتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

پیش از این بازی و تا پایان هفته هفتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور،  تیم شهرداری بندر آستارا با کسب ۱۳ امتیاز در مکان پنجم و تیم فوتبال چوکا تالش با کسب چهار امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی ۱۸ تیمی این رقابت ها قرار داشتند.   


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4558ko

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 تقسیم امتیازات در روز شکست صدرنشینان/ شهرداری آستارا و افسوس امتیاز از دست رفته
چوکا تالش 1 شهرداری آستارا 1

ریاضی مند به صورت توافقی جدا شده است
با اعلام هیئت فوتبال شهرستان تالش: