تاریخ انتشار: 1399/10/15 22:04
کد خبر: 47022

سرمربی تیم قشقایی: مس کرمان با خوش شانسی مساوی گرفت

سرمربی تیم شهدای قشقایی شیراز گفت: با تیمی بازی کردیم (مس کرمان) که از نظر مالی و بازیکن مطرح با ما قابل قیاس نیستند اما آنها با خوش شانسی مساوی گرفتند.
سرمربی تیم قشقایی: مس کرمان با خوش شانسی مساوی گرفت

داریوش هرمزی، عصر دوشنبه پس از تساوی تیمش با مس کرمان در جمع خبرنگاران افزود: یک گل فوق‌العاده به ثمر رساندیم اما این گل بر روی یک اشتباه بچه‌گانه، سوخت تا بازی مساوی شود.

وی اضافه کرد: به بازیکنان جوان خود اعتماد داریم، آنها پس از چهار باخت بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتند و در این بازی هم هر چه در توان داشتند در زمین پیاده کردند و ناراحتم از اینکه بازی بُرده را با مساوی عوض کردیم.

هرمزی ادامه داد: در قرعه کشی هم با بدشانسی مواجه شدیم زیرا هم اینک چهار بازی خود را با تیم‌های بالای جدول برگزار کردیم.

وی، با بیان اینکه به هیچ عنوان نگران آینده نیستم، اظهار داشت: روند تیم ما بسیار خوب است باید شکیبا باشیم زیرا این بازیکنان به جایگاه بالاتری در جدول هم دست خواهند یافت.

دیدار تیم‌های قشقایی شیراز و مس کرمان عصر دوشنبه در ورزشگاه پارس شیراز با نتیجه مساوی یک بر یک پایان یافت.

با پایان یافتن هفته هشتم، تیم استقلال خوزستان با ۱۶ امتیاز در صدر جدول جای دارد، ملوان انزلی و مس کرمان هم با ۱۵ امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.

همچنین تیم فجر شهید سپاسی شیراز با ۱۳ امتیاز در رده هفتم قرار دارد و تیم شهدای قشقایی شیراز هم با ۶ امتیاز جایگاه پانزدهم را به خود اختصاص داد.

در رقابت‌های فوتبال دسته یک باشگاه‌های ایران جام آزادگان ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول راهی لیگ برتر دوره بیست و یکم خواهند شد و ۲ تیم انتهای جدول به دسته دوم سقوط می‌کنند.

تیم‌های چوکا تالش و نود ارومیه هم به ترتیب با پنج و یک امتیاز در قعر جدول هستند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yop9a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حیدری: سعی می کنم در سریع ترین زمان به شرایط مسابقه برگردم