تاریخ انتشار: 1399/10/26 14:55
کد خبر: 46246

اعلام آرای انضباطی لیگ دسته اول

کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های مختلف صادر کرد.
اعلام آرای انضباطی لیگ دسته اول

دیدار تیم های خوشه طلایی و استقلال ملاثانی برگزار شد که از سوی علی جاسمی، عباس لطیفی(مربیان) و اسد عبادی بازیکن تیم منتسب تیم استقلال ملا ثانی تخلفاتی مبنی بر ورود به زمین مسابقه، رفتار غیر ورزشی و بدرفتار به مقام رسمی مسابقه رخ داد که در خور صدور قرار دستور موقت می باشد.لذا به استناد ماده 100 مقررات انضباطی تا اطلاع ثانوی و صدور رای مقتضی نفرات فوق از حضور در تمامی مسابقات معلق و محروم هستند و لازم است نسبت به ارسال دفاعیه های خود در مهلت 48 ساعت پس از ابلاغ به کمیته انضباطی اقدام نمایند.
دستور موقت صادره ظرف مهلت دو روز پس از ابلاغ قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف هستند.
*دیدار تیم ملوان بندرانزلی و گل ریحان البرز برگزار و از سوی محمدرضا مامانی، سرمربی تیم گل ریحان البرز تخلفاتی مبنی بر نقض مقررات( حضور در نیمکت علیرغم محرومیت) رخ داد. وی به توبیخ کتبی و پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.
تیم ملوان بندر انزلی نیز به دلیل نقض پروتکل های بهداشتی و حضور جمعی تماشاگران، به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.
*علی فاتح، بازیکن تیم پارس جنوبی جم به دلیل فحاشی به بازیکن تیم استقلال خوزستان به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد( این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است)
*دیدار تیم های استقلال خوزستان و آرمان گهر سیرجان برگزار شد و از سوی رسول نقوی، مربی تیم آرمان گهر سیرجان تخلفاتی مبنی بر توهین و فحاشی به داور رخ داد. وی به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم شد و باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. ( این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است)
تیم آرمان گهر سیرجان به دلیل داشتن 7 بازیکن اخطاری و اخراجی باید 7/200/000 ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
تیم استقلال خوزستان به دلیل عدم رعایت مقررات و پروتکل های بهداشتی و حضور تماشاگران در جایگاه باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
ضمنا به باشگاه استقلال خوزستان یادآور می شود رعایت مقررات پروتکل های بهداشتی از جمله مواردی است که قبلا به اطلاع باشگاه و رعایت آن الزام شده است و قبل از شروع مسابقه میبایست تمهیدات لازم در جهت جلوگیری مراجعین به هیات فوتبال استان و استقرار در جایگاه به عنوان تماشاگر لحاظ شود.
*تیم چوکا تالش در دیدار مقابل مس کرمان به دلیل داشتن 7 بازیکن اخطاری و اخراجی باید 68 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
همچنین علی لطیفی، مربی تیم چوکا تالش به دلیل نشر اکاذیب علیه داوران، اعترضا و نقض مقررات ( ورود به زمین که سبب وقفه در ادامه مسابقه شد و منجر به اخراجش گردید)و پس از پایان بازی به داوران اهانت کرد، به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم شد و باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. ( این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است)


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yovae

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیاتلو در  اندیشه دومین پیروزی/خوشه همچنان دور از ساوه!
خوشه طلایی ساوه-استقلال ملاثانی؛

دربی خوزستان با تفکرات مربیان بومی جوان
استقلال ملاثانی-استقلال خوزستان؛