تاریخ انتشار: 1399/11/22 09:13
سرمربی اترک بجنورد در گفت‌وگو با فرتاک ورزشی:
کد خبر: 44904

سروری:خبری از مدیرعامل نداریم / مشکلی برای بازی کردن تیم وجود ندارد

حسن سروری گفت : برای رسیدن به بهترین نتیجه تلاش می‌کنیم تا بتوانیم دل مردم بجنورد را شاد کنیم.
سروری:خبری از مدیرعامل نداریم / مشکلی برای بازی کردن تیم وجود ندارد

حسن سروری سرمربی اترک بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت :متاسفانه خبری از مدیر عامل تیم نداریم چون جواب تلفن کسی را نمی دهد، در حال حاضر امیدواریم استاندار وارد صحنه شود و از تیم حمایت کند، البته صحبت هایی در خصوص حمایت از باشگاه شنیده می‌شود اما این صحبت‌ها هرچه سریعتر باید عملی شود.

وی افزود : کادر فنی و بازیکنان اترک نسبت به سایر تیم ها قرارداد بسیار پایینی دارند، البته باید بگویم بازیکنان حقوق ماهیانه دریافت می‌کنند که از ابتدای کار تا به حال تنها یک ماه حقوق به آنها پرداخت شده، اما همه برای رسیدن به بهترین نتیجه تلاش خواهیم کرد.

سروری در پاسخ به این سوال که، آیا امکانات مورد نظر فراهم شده یا خیر، بیان کرد : مشکل خاصی از لحاظ سخت افزاری وجود ندارد و تا به حال باشگاه در حد توان خود امکانات خوبی برای ما فراهم آورده، البته تمامی مسئولین و دستگاه‌ها برای حمایت از اترک باید وارد عمل شوند تا با کسب نتایج خوب شور و نشاط در بجنورد و استان خراسان شمالی ایجاد شود.

سرمربی اترک بجنورد درخصوص بازی برابر شهید قندی یزد، خاطر نشان کرد : شهید قندی سابقه بازی کردن در لیگ برتر و لیگ یک را دارد، آن‌ها فصل گذشته نیز یکی از مدعیان اصلی صعود بودند و امسال نیز بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارند، ما برای این تیم احترام قائل هستیم و در مصاف با آن‌ها با تمام قوا به میدان خواهیم رفت.

سروری در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات بدهی باشگاه حل شده است، اظهار داشت : برخی از بازیکنان فصل گذشته از اترک شکایت کرده‌اند و فدراسیون نیز بدون اینکه به دلایل باشگاه توجه کند به سود آنها رای صادر کرده اما باشگاه در حال حاضر وکیل گرفته چون این بازیکنان در اردوی تیم و بازی فصل گذشته حاضر نشدند و به همین دلیل ۲۰ درصد جریمه شدند.

وی افزود : حتی در زمان حضور فیروز کریمی به دلیل کسب نتایج ضعیف آن‌ها ۲۰ درصد دیگر جریمه شده بودند با این حال آن‌ها حدود ۱۰ درصد از باشگاه‌ها طلب دارند و در حال حاضر باشگاه پیگیری موضوع است و فکر نمی‌کنم تا نیم‌فصل مشکلی برای تیم به وجود بیاید.

گفت‌وگو: امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39gnyw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ناکام بزرگ لیگ از اترک جدا شد / سروری سرمربی جدید خراسانی ها!