تاریخ انتشار: 1399/11/28 15:29
کد خبر: 44518

اختصاصی/ هوادار تهران و یک معضل بزرگ؛ ضعفی ویران کننده که داشته‌های عنایتی را بر باد می‌دهد!

هوادار تهران در این فصل از رقابت های لیگ دسته اول یکی از جدی ترین مدعیان صعود است.
اختصاصی/ هوادار تهران و یک معضل بزرگ؛ ضعفی ویران کننده که داشته‌های عنایتی را بر باد می‌دهد!

هوادار تهران با هدایت رضا عنایتی در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور بسیار متفاوت نسبت به فصل گذشته حضور داشته و تا پایان هفته چهاردهم بعنوان یک تیم بسیار خطرناک و مدعی ، بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته است.

شاگردان عنایتی از 14 دیدار گذشته خود با 24 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند و این در حالی است که آنها تنها یک امتیاز با صدر جدول فاصله دارند و از آن مهم تر این که در دو بازی گذشته به دلیل شکستی که برابر حریفان خود داشته اند، صدر جدول را از دست داده اند.

اما این تیم دو امتیاز متفاوت نسبت به دیگر تیم‌های حال حاضر لیگ دسته اول دارند که بیانگر توانمندی شاگردان رضا عنایتی می‌باشد. آنها با هفت پیروزی در بین تیم‌های لیگ دسته اول در صدر جدول به همراه بادران، مس کرمان و شهرداری آستارا  از این نظر قرار دارند و از سویی دیگر با به ثمر رساندن 19 گل به تنهایی در صدر جدول بهترین خط حمله لیگ یک تا پایان هفته 14 ایستاده‌اند .

این دو تفاوت با سایر تیم ها نشان می دهد که تیم عنایتی اشتهای فراوانی برای پیروزی با گل های بالا دارد و خط حمله آنها از تمامی تیم های حاضر خطرناک تر بوده و باید مربیان سایر تیم ها در مصاف با این تیم بسیار با احتیاط وارد میدان شوند و غفلت خط دفاعی آنها می تواند مساوی با دریافت گل باشد.

اما نکته بسیار مهم که باید عنایتی در صدد ترمیم آن باشد، خط دفاعی بسیار شکننده این تیم است که تمامی داشته‌های آنها را بر باد می‌دهد به طوری که هوادار تهران یا 14 گل خورده ششمین خط دفاعی ضعیف را به خود اختصاص داده است و این یعنی عمق فاجعه برای تیمی که ادعای صعود به لیگ برتر را دارد و در تمامی ابعاد به غیر از ساختار شکننده خط دفاعی توانسته است آن را به اثبات برساند.

رضا عنایتی

جان کلام این که هوادارتهران در صورتی که اندیشه‌های صعود را در سر دارد که حتما دارد، بایستی چاره‌ای اساسی برای رفع مشکل خط دفاعی خود بیاندیشید و گرنه همه داشته‌های عنایتی و با تمام پتانسیل‌های مثبتی که این تیم دارد، به فنا خواهد رفت .


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2reoz6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکست تلخ عنایتی وشاگردانش در ایستگاه چهاردهم/ کمالوند نفس راحتی کشید
هوادار تهران 0 شاهین شهرداری بوشهر 1

جنگ مدعیان برای رسیدن به صدر جدول
هوادار تهران-استقلال خوزستان؛