تاریخ انتشار: 1399/12/05 14:21
کد خبر: 44141

خودکام : برخی در کنار سردار به‌دنبال منفعت مالی هستند / هواداران بیدار باشند

مربی سابق سردار بوکان گفت : امیدوارم هرچه سریعتر سردار بوکان از بحران خارج شود و روند رو به رشدی در پیش گیرد.
خودکام : برخی در کنار سردار به‌دنبال منفعت مالی هستند / هواداران بیدار باشند

انور خودکام مربی سابق سردار بوکان در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت : از زمانی که در لیگ برتر حضور داشتم به دنبال منفعت مالی نبودم و در سردار بوکان نیز فقط برای خدمت به شهرم و مردم بوکان تلاش کردم.

وی افزود : متاسفانه در چند سال گذشته آزاد آفریدون در کنار این تیم باعث شده سردار به چنین روزی دچار شود و تنها به دنبال منفعت شخصی خود بوده، وی با عملکرد خود سردار را به نابودی کشیده است.

خودکام با بیان این‌که مدیریت باشگاه توانایی اداره تیم را ندارد، افزود : در یکی از دیدارها به تهران رفتیم و چند ساعت بازیکنان بر روی صندلی فرودگاه منتظر بودند ولی آقایان به دنبال خوش گذرانی در شهر تهران بودند، این فصل مدیریت باشگاه تصمیمات بچه گانه‌ای گرفته، امیدوارم هر چه سریعتر در خصوص این مدیریت تصمیم جدی اخذ شود.

خودکام در پاسخ به این سوال که، چه نظری درخصوص سرمربی جدید باشگاه دارید، بیان کرد : بهتر است صحبتی در این خصوص انجام ندهم و بگذاریم ایشان کار خود را انجام دهند، اما سابقه این مربی در لیگ دست دوم کاملا مشخص است و عملکرد او نشان دهنده تصمیم اشتباه مدیران باشگاه است.

بازیکن سابق تراکتور تبریز در پایان گفت : سردار بوکان یکی از پر هوادار ترین تیم های فوتبال کشور از و قطعاً باید جایگاه بسیار بهتری از لیگ دسته دوم داشته باشد که این موضوع زمانی اتفاق می‌افتد که هواداران چشم های خود را بر روی واقعیت نبندند و از حق این باشگاه در مقابل تمامی افراد دفاع کنند، متاسفانه در مدت گذشته از احساسات هواداران پر شور سردار سوء استفاده صورت گرفته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qe7z9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اقدام عجیب مدیران سردار / سرمربی ناکام شمالی سکان بوکانی‌ها را به دست گرفت

آقامحمدی : برای برتری به میدان خواهیم رفت / سردار آینده روشنی دارد
سرمربی سردار بوکان در گفت‌وگو با فرتاک ورزشی :