تاریخ انتشار: 1399/12/07 11:53
کد خبر: 44051

عبداله ویسی: از هواداران مان انتظار حمایت دارم

پس از پیروزی خیبر در مقابل شهید قندی از مرحله سوم جام حذفی باشگاه های کشور، سرمربی خیبر گفت: جام حذفی همیشه آبستن اتفاقات غیر منتظره بوده است، در این بازی شاگردان من، جنگیدند، خوشبختانه در ضربات پنالتی با تمرکز و اعتماد به نفس به توپ ضربه زده و موفق شدیم، پیروز این میدان باشیم
عبداله ویسی: از هواداران مان انتظار حمایت دارم

عبداله ویسی افزود: طی چند روز گذشته با روزبه شاه علیدوست و مرتضی غلامعلی تبار به توافق رسیدیم، چهار بازیکن لیگ برتری دیگر نیز جزء لیست ما هستند و مذاکرات مثبتی انجام شده است، با تزریق تجربه در کنار جوانان فعلی، نیم فصل دوم قطعا در جدول جایگاه ما تغییر خواهد یافت.

وی ابراز داشت: من احساسات هواداران تیم ریشه دار خیبر را درک می کنم، ولی انتظار دارم، ضمن صبوری، از بازیکنان تیم حمایت کنند. ما چیزی از دست نداده ایم، در اولین سال ورود به لیگ یک هستیم، و انتظارات باید بر اساس منطق باشد.

سرمربی خیبر تصریح کرد: وقتی که آقای دکتر عبدی با من مذاکره کرد، گفتند: توقع حفظ تیم در لیگ یک را دارم، که بنده خطاب به ایشان گفتم: اگر شما به فکر حفظ سهمیه در لیگ یک هستید، مربی را عوض نمی کردید، حالا که من آمده ام، همه با هم باید برای صعود بجنگیم.

ویسی ادامه داد: من این پتانسیل را در تیم خیبر می بینم که شگفتی ساز شود، به بازیکنانم اعتماد دارم و مطمئنم در نیم فصل دوم، تیم ما جبران مافات می کند.

سرمربی خیبر با اشاره به سرمایه گذاری بزرگ بادران و مس کرمان برای صعود ابراز داشت: این تیم ها چند سال است با صرف هزینه های هنگفت و جذب بازیکنان مورد نظر، برای صعود تلاش می کنند، اما تا امروز موفق نشده اند، بازیکنان جوان ما در نیم فصل اول با بازیکنان باتجربه دیگر تیم ها تنه به تنه شدند، و قطعا در نیم فصل دوم به مراتب پخته تر عمل خواهند کرد.

عبداله ویسی گفت: حالا که یک نفر پیدا شده است و از سرمایه زندگی اش برای فوتبال خرم آباد و لرستان هزینه می کند، باید هواداران ضمن حمایت از تیم شان، دکتر عبدی را به ماندن در عرصه فوتبال دلگرم کنند. به شما قول می دهم تا آخرین لحظه حضورم در تیم خیبر، با همه وجودم برای موفقیت و صعود خیبر تلاش کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48l6mm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی تیم خیبر خرم آباد: مقابل تیم قشقایی شیراز خوب مقاومت کردیم