تاریخ انتشار: 1399/12/07 19:01
کد خبر: 44032

سرمربی تیم قشقایی شیراز: جام حذفی فوتبال را جدی گرفته‌ایم

سرمربی تیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز با بیان اینکه جام حذفی، جام شگفتی هاست، گفت: این رقابت‌ها را جدی گرفته‌ایم و با تمام قوا در آن شرکت خواهیم کرد.
سرمربی تیم قشقایی شیراز: جام حذفی فوتبال را جدی گرفته‌ایم

داریوش هرمزی، سه‌شنبه در آستانه دیدار تیمش مقابل فولاد نوین اهواز در مرحله سوم رقابت‌های جام حذفی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: تیم قشقایی در این جام یک بار با شکست دادن تیم پرسپولیس تهران تاریخ ساز شد و این بار هم می‌خواهیم با صعود به مرحله بعد و دیدار با تیم‌های لیگ برتری، تاریخ را تکرار کنیم.

وی اضافه کرد: هر چند تیم فولاد نوین اهواز در رقابت‌های دسته دوم فوتبال قرار دارد اما این تیم از چند بازیکن خوب که سابقه حضور در لیگ برتر را دارند بهره می‌برد به همین سبب بازیکنان ما باید این تیم را دست کم نگیرند.

هرمزی، با بیان اینکه شرکت در جام حذفی موجب می‌شود بازیکنان ما شرایط آرمانی خود را حفظ کنند، افزود: این رقابت‌ها ضمن اینکه برای تیم ما جنبه تدارکاتی دارد، می‌توانیم مدعی صعود هم شویم از این رو جام حذفی را جدی گرفته‌ایم.

سرمربی تیم شهدای قشقایی شیراز ادامه داد: تیم ما در ۲ هفته گذشته در لیگ دسته اول کشور ۲ بُرد پی در پی و آنهم برابر تیم‌های بالای جدول کسب کرد و این امر نشان دهنده این است که بازیکنان این تیم که بسیار جوان و سرشار از انرژی و انگیزه هستند، به خود باوری رسیده‌اند.

مسوولان فارس از تیم‌های فوتبال قشقایی و فجر سپاسی شیراز حمایت کنند

هرمزی بیان داشت: هر چند کارم پرداختن به مسائل فنی تیم است اما بازیکنان ما مشکلاتی دارند که شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز می‌توانند به حل آنها کمک کنند.

وی اضافه کرد: بازیکنان ما از جان مایه می‌گذارند و باید مسوولان به فکر آنها باشند.

او گفت: تیم قشقایی، توسط بخش خصوصی اداره می‌شود و بهتر است که مسوولان این استان به فکر این تیم باشند ضمن اینکه تیم فجر شهید سپاسی شیراز هم نیاز به حمایت دارد زیرا آنها در بالای جدول قرار دارند و مدعی صعود هستند.

دیدار تیم‌های شهدای قشقایی شیراز و فولاد نوین اهواز در مرحله سوم رقابت‌های فوتبال جام حدفی باشگاه‌های کشور (جام آزاد سازی خرمشهر) ساعت ۱۴ روز هفتم اسفند ماه ۹۹ در ورزشگاه پارس شیراز برگزار می‌شود.

برنده این بازی در مرحله چهارم بر اساس قرعه کشی به مصاف یکی از تیم‌های لیگ برتری خواهند رفت.

تیم فجر شهید سپاسی شیراز، دیگر نماینده فارس در رقابت‌ها ی لیگ دسته یک از حضور در جام حذفی فوتبال انصراف داده است.

هم اینک در جدول رده بندی لیگ دسته یک کشور پس از انجام ۱۵ بازی، تیم مس کرمان با ۲۸ امتیاز در صدر جدول قرار دارد، شهرداری آستارا با ۲۷ امتیاز دوم است و تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز، هوادار و بادران تهران هم با ۲۵ امتیاز به ترتیب در مکان سوم تا پنجم جدول ایستاده‌اند

تیم شهدای قشقایی شیراز با ۱۷ امتیاز در رده سیزدهم جدول است.

در رقابت‌های فوتبال دسته یک باشگاه‌های ایران جام آزادگان ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول راهی لیگ برتر دوره بیست و یکم خواهند شد و ۲ تیم انتهای جدول به دسته دوم سقوط می‌کنند.

نود ارومیه و گل ریحان البرز هم با ۱۲ امتیاز در خطر سقوط هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3emad9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت رویایی خوشه طلایی به جدول
هشت بازی و کسب ۱۷ امتیاز؛