تاریخ انتشار: 1399/12/12 22:45
کد خبر: 43695

سرمربی خیبر خرم‌آباد: خیبر شایسته کسب سه امتیاز بازی بود

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد گفت: خیبر شایسته کسب سه امتیاز بود اما در روزی که این تیم شایسته برد بود متاسفانه بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
سرمربی خیبر خرم‌آباد: خیبر شایسته کسب سه امتیاز بازی بود

عبدالله ویسی روز سه شنبه پس از پایان دیدار دو تیم خیبر خرم آباد و خوشه طلایی ساوه به خبرنگاران گفت: بارندگی به ضرر دو تیم بود، خیبر بسیار شایسته و لایق بازی کرد، یکی از بهترین بازیهای خیبر را شاهد بودیم در تمام نقاط زمین برتری داشتیم.

وی افزود: می توانستیم با پنج گل حریف را بدرقه کنیم اما متاسفانه بازی به تساوی یک رسید، این بازی تنها ۳ امتیاز نداشت و به دلیل جذابیت بالای این دیدار جای تماشاگران خالی بود تا بتوانند از نزدیک از بازی لذت ببرند.

وی ادامه داد: امتیاز دیدار را با یک امتیاز تغییر دادیم اما امیدواریم با اضافه شدن بازیکنان با تجربه بتوانیم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

ویسی ادامه داد: برخی مربیان و کادر فنی قصد تحت تاثیر قرار دادن داور را دارند تاب بازی را تحت شعاع قرار دهند اما من هیچ وقت دست به این اقدام نزدم و عملکرد داور قابل احترام بود.

وی اضافه کرد: در ۱۲ روز آینده قرار است سه بازی را انجام دهیم که یک بازی آن در جام حذفی می‌باشد خوشبختانه این بازی‌ها در خارج از خرم‌آباد است و نیازی به بازگشت نیست و خستگی راه را نخواهیم داشت و تمرکز بیشتری می‌کنیم و امیدوارم امتیازات لازم را کسب کنیم و پس از تعطیلات عید نوروز به خرم‌آباد بازگردیم.

ویسی با اشاره به اینکه مربی خوشه طلایی ساوه اذعان داشت گل خیبر در شرایط ناجوانمردانه به ثمر رسید گفت: آیا کادر فنی آنان که در کنار زمین داور را تحت تاثیر قرار دادند جوانمردانه بود؟ بازیکن ماه باهوش بود و بازی را سریع آغاز کرد و گل به ثمر رسید.

وی افزود: متاسفانه به زمین انداختن بازیکنان اپیدمی شده تا بازی را متوقف کند اما داور به درستی ادامه بازی داد و گِل خیبر در شرایط کاملا صحیح به ثمر رسید.

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد روز سه ‌شنبه در هفته شانزدهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور در مقابل خوشه طلایی ساوه با تساوی یک بر یک متوقف شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zbb7a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/غیررسمی؛ خیبر خرم آباد ۴ بازیکن جدید به خدمت گرفت

جدال کلانتری و ویسی برای جبران
فجر سپاسی شیراز- خیبر خرم آباد؛