تاریخ انتشار: 1399/12/12 22:54
کد خبر: 43694

سرمربی خوشه طلایی ساوه: از تساوی با خیبر خرم‌آباد راضی هستیم

سرمربی تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه گفت: خیبر خرم آباد یک تیم ریشه دار از تو از تساوی با این تیم رضایت دارم.
سرمربی خوشه طلایی ساوه: از تساوی با خیبر خرم‌آباد راضی هستیم

وحید بیاتلو روز سه شنبه در پایان دیدار دو تیم خیبر خرم آباد و خوشه طلایی ساوه به خبرنگاران گفت: در روزی که نه تیم ما خوب بود و نه عملکرد داوری مورد قبول بود می توانستیم به برتری برسیم اما نتیجه با تساوی به پایان رسید.

وی گفت: در ۲۰ دقیقه آخر بازی با تغییرات بازی را در اختیار گرفتیم و متاسفانه نتوانست به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: داور مسابقه در شش صحنه بازی را ادامه داد و گل تیم خیبر در حالی به ثمر رسید که داور با بازیکنان در حال صحبت بود و بازیکنان خیبر اقدام به گلزنی کردند.

بیاتلو افزود: به عقیده من گل تیم خیبر اوج ناجوانمردانه بود و اما ما هم موقعیت های صددرصدی گل را از دست دادیم و امروز تیم خوشه طلایی سرحال نبود.

وی ادامه داد: نمی خواهم راجع به حاشیه های قبل از دیدار حرف بزنم، پس از بازی لیگ برتر با شهرخودرو بسیاری از حرف‌ها را زدم و شاید اشتباه کردم در مملکت ما باید حرف را درسینه نگه‌ داری و سخنی نگویی چرا که برخی ها سوء استفاده می‌کنند در زمان مناسب با سند تمامی واقعیت‌ها را خواهم گفت.

بیاتلو بیان کرد: پس از بارش باران در نیمه دوم بازی را تغییر دادیم و بارندگی به نفع ما شد و صورت بیشتری را در دستور کار قرار داریم اما از نتیجه راضی هستم چراکه تساوی مقابل تیم ریشه‌دار خیبر خوب است.

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد روز سه ‌شنبه در هفته شانزدهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور در مقابل خوشه طلایی ساوه با تساوی یک بر یک متوقف شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yoo6b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت رویایی خوشه طلایی به جدول
هشت بازی و کسب ۱۷ امتیاز؛

خوشه طلایی در مسیر پیشرفت
بیاتلو و بازگشت به دوران اوج؛