تاریخ انتشار: 1399/12/26 12:33
علی اصغر کلانتری:
کد خبر: 42826

مقابل خوشه طلایی ساوه تنها به فکر کسب ۳ امتیاز هستیم

سرمربی فجرسپاسی شیراز گفت: با آنالیزی که از خوشه طلایی ساوه داشتیم تنها به فکر کسب ۳ امتیاز هستیم.
مقابل خوشه طلایی ساوه تنها به فکر کسب ۳ امتیاز هستیم

علی اصغر کلانتری سرمربی فجر شهید سپاسی در گفتگو با سایت باشگاه در خصوص اخرین شرایط تیم قبل از بازی هفته اول دور برگشت مسابقات لیگ یک کشور مقابل خوشه طلایی ساوه گفت:پیشاپیش سال جدید را به تمام هم وطنان عزیز تبریک می گویم و امیدوارم سال جدید برای همه آنها سالی پر خیر برکت و همراه با سلامتی باشد .از هم وطنان عزیز خواهش میکنم در تعطیلات پیش رو بیماری کرونا را  جدی بگیرند تا تعطیلات نوروز با رفت وآمدهای زیاد به فرصتی برای شیوع بیشتر ویروس تبدیل نشود و انشالله شاهد قطع زنجیره این ویروس منحوس در سال جدید باشیم.

وی در خصوص شرایط کلی تیم در نیم فصل اول مسابقات لیگ یک بیان داشت:فجر شهید سپاسی هزینه انچنانی و شبیه رقبای صنعتی خود برای مسابقات نمیکند ولی جایگاه کنونی ما در جدول مسابقات به نوعی نشان دهنده کیفیت کار گروهی کل مجموعه ما است. بضاعت و توان مالی تیم فجر شهید سپاسی همین‌قدر است ولی بازیکنانم در نیم فصل اول  با تمام وجود جنگیدند و برای کسب نتیجه و جایگاه خوب تلاش زیادی کردند.

وی ضمن تشکر از حمایت های سردار بوعلی فرماندهی محترم سپاه فجر فارس و سرهنگ فلاح مدیر عامل باشگاه افزود: تشکر میکنم از حمایت سردار بوعلی فرماندهی محترم سپاه فجر فارس و مدیرعامل محترم مجموعه فجر شهید سپاسی  که در آن شرایط سخت به من و همکارانم اعتماد کردند و این کار سخت را به ما پیشنهاد دادند انشالله  با تلاش بازیکنان و حمایت مالی مسئولین بتوانیم از این مسئولیت سخت عبور کرده و پایان خوشی داشته باشیم.

کلانتری در خصوص تعطیلات نیم فصل مسابقات و جذب بازیکن جدید گفت:فعلا آریا برزگر را از پرسپولیس جذب کرده ایم و با دیگر گزینه ها در حال صحبت و مذاکره می باشیم هر چند با بضاعت مالی باشگاه توان مقابله با تیم های متمول رقیب در جذب بازیکن جدید را نداریم ولی سعی میکنیم در نیم فصل دوم  با تلفیقی از بازیکنان آزاد و سرباز تیم بهتری را روانه مسابقات کنیم  و باید تا زمانی که نقل و انتقالات باز هست نفرات مد نظر  را جذب کنیم. خلا‌ءهایی وجود دارد که باید پر شوند و انشالله با حمایت بیشتر در جهت جذب بازیکن بتوانیم تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم.

وی در خصوص اینکه عملکرد تیم فجر شهید سپاسی در دو فصل گذشته در نیم فصل دوم خوب نبوده است بیان داشت:این مساله به دو موضوع حمایت مسئولین و تقویت تیم از لحاظ جذب نفرات مربوط می شود و ما امیدواریم با مهیا شدن این دو فاکتور در ابتدا تلاش کنیم جز مدعیان باقی بمانیم و در ادامه با همت جمعی جز تیم های صعود کننده قرار بگیریم.

کلانتری در خصوص تیم حریف بیان داشت:تیم خوشه طلایی ساوه از کادر فنی و بازیکنان خوبی بهره می برد ضمن اینکه انها برای بهبود جایگاه خود در جدول رده بندی به پیروزی در بازی مقابل ما نیاز دارند ولی با آنالیزی که از آنها داشته ایم و شناسایی نقاط ضعف و قوت آنها ، با هدف کسب سه امتیاز وارد بازی خواهیم شد تا انشالله نیم فصل دوم را با کسب پیروزی آغاز کنیم و بعد از آن وارد تعطیلات شویم.

 

وی در خصوص شروع تمرینات در سال جدید گفت:انشالله از پنجم فروردین تمرینات را شروع خواهیم کرد و امیدوارم تا آن روز بتوانیم بازیکنان مد نظر را جذب کنیم  تا با نفرات کامل وارد تمرینات شویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/277dk6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فجرسپاسی و سربازانش مدعی صعود/ خیز بلند کلانتری و شاگردان بی ادعایش به صدر جدول