تاریخ انتشار: 1400/01/11 18:40
شاه‌منصوری: آقای زارع و نوری هم این رفتار را مذمت می‌کنند؛
کد خبر: 42107

‎تماس‌های مشکوک برای به حاشیه کشاندن چوکایی‌ها

‎شاه‌منصوری سخنگوی باشگاه چوکای تالش؛ از تماس عده ای با بازیکنان تیم چوکا برای برهم زدن تمرکز آنها پیش از بازی با ملوان بندرانزلی خبر داد.
‎تماس‌های مشکوک برای به حاشیه کشاندن چوکایی‌ها

‎در شرایطی که چند روز تا دربی حساس گیلان میان تالش و انزلی باقی نمانده، شاگردان علی لطیفی از تماس‌های مشکوکی حرف می زنند که برای جذب آنها گرفته شده است.

‎به گزارش "روابط عمومی باشگاه چوکای تالش"، البته این تماس ها نه برای جذب بازیکنان است و نه اقدامی برای تقویت تیم حریف؛ در واقع افرادی که تماس گرفته اند، هدفی جز برهم زدن تمرکز بازیکنان تیم پش از مصاف حساس دربی گیلان ندارند.

‎دکتر رضا شاه منصوری سخنگوی باشگاه چوکای تالش در همین رابطه صحبت های کوتاهی مطرح کرد و گفت:« قطعا این رفتار غیر ورزشی را از طریق کمیته اخلاق پیگیری می کنیم. قطع بر یقین مازیار زارع و پژمان نوری عزیز در جریان این موضوعات نیستند و ایمان دارم ایشان نیز این رفتار را مذمت می نمایند.»

‎او ادامه داد:« عجیب است هفت روز تا شروع دوباره بازی ها باقی مانده عده ای با بازیکنان تماس می گیرند که شما را با اعداد نجومی به ملوان منتقل خواهیم کرد که درصورت صلاحدید اسامی ایشان را اعلام خواهیم کرد! واقعا امیدواریم این اتفاقات دیگر تکرار نشود.»

‎شاه منصوری در پایان اضافه کرد:« دیدار چوکا و ملوان همیشه حساسیت های خاص خودش را دارد. با این حال امیدواریم فارغ از نتیجه ای که در بازی کسب می شود، شاهد یک بازی جوانمردانه و به دور از حاشیه باشیم و کیفیت فنی دو تیم نتیجه بازی را تعیین کند.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4djx9d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 لطیفی و مهاجری پس از بازی جنجالی (عکس)

لطیفی در تهران معارفه می شود!
با تصمیم مالک باشگاه ؛