تاریخ انتشار: 1400/01/21 14:47
با ماشین سازی لیگ برتری شدم، با بادران هم صعود می کنم
کد خبر: 41608

سیف پناهی: آرمان گهر را دستکم نمی گیریم اما برای برد هم قسم شدیم

پویا سیف پناهی مدافع سنندجی بادران یکی از بهترین های لیگ دسته اول در فصل جاری است.
سیف پناهی: آرمان گهر را دستکم نمی گیریم اما برای برد هم قسم شدیم

فرصتی دست داد دقایقی با این مدافع چپ پا و با تجربه گپ بزنیم که ...

* از شرایط بادران درفصل جاری بگو؟

- به جرأت می توانم بگویم که بادران بدشانس ترین تیم لیگ دسته اول درفصل جاری بوده است. ما در هربازی حداقل 5 یا 6 موقعیت گل ایجاد می کنیم و سرتر از حریفان هستیم اما با بدشانسی، درخشش گلرتیم های حریف یا کم دقتی خودمان این موقعیت ها تبدیل به گل نمی شود. انشالله ازهمین هفته و بازی با آرمان گهر بدشانسی های ما هم تمام خواهد شد.

* کارکردن با محسن عاشوری چه طور است؟ می دانیم علاقه زیادی به فوتبال زیبا دارد.

- آقا محسن نه تنها از نظر فنی بسیار مربی توانایی است بلکه یک جنتلمن واقعی است. همه بچه ها دوستش دارند و چه کسانی که روی نیمکت می نشینند و چه آنهایی که بازی می کنند می خواهند آقای عاشوری را خوشحال کنند. ایشان تمرینات بسیار به روزی انجام داده و به فوتبال مالکانه و زیبا علاقه دارد. انشالله بتوانیم زحمات ایشان و سایر مربیان را در بازی های بعدی جبران کنیم.

* با کدامیک از بازیکنان بادران صمیمی تر هستی؟

- من با همه بچه های بادران رابطه خوب و صمیمانه ای دارم. درجواب سئوال شما اما باید بگویم از آنجایی که سید محسن حسینی ( بازیکن سابق تراکتور) را چند سالی است می شناسم و تقریبا همسن و سال هستیم راحت تریم و هم اتاق می شویم.

* در سایر تیم ها چه طور؟

- با وریا غفوری از بچگی با هم بزرگ شدیم. هر دو بچه سنندج و همشهری هستیم و در پاس تهران و همدان با هم بودیم. هنوز هم در ارتباطیم و...

* بسیارخوب، از عملکرد خودت دربادران در 19 هفته گذشته راضی هستی؟

- به نظر خودم بد نبوده است و البته باید نظر آقای عاشوری و کادرفنی را بپرسید.

* چرا در دیدار با خیبرخرم آباد نتیجه را واگذار کردید؟

- اگر فیلم بازی را دیده باشید متوجه می شدید ما سوار بازی بودیم. نیمه اول باید 3 یا 4 گل می زدیم اما درخشش گلر خیبر و یک مقدار کم دقتی خودمان این موقعیت ها تبدیل به گل نشد تا روی یک ضد حمله گل بخوریم. اگر بدشانسی نمی آوردیم با اختلاف 2 یا 3 گل برنده می شدیم.

* حالا فکر می کنی بتوانی در بازی با آرمان گهر سیرجان جبران کنید؟

- چرا که نه! البته آرمان گهر را دستکم نباید بگیریم. این تیم هم از تیم های خوب و با برنامه لیگ دسته اول است. باید با تمرکز کامل مقابل این تیم بازی کرده و انشالله درخانه برنده از زمین خارج شویم. ما محکوم به برد این بازی هستیم و برای پیروزی هم قسم شدیم.

* چند درصد شانس برای صعود بادران به لیگ برتر قائل هستی؟

- من درفصل 94- 93 همراه با ماشین سازی درحالی صعود کردیم که تا چند هفته به پایان 9 امتیاز عقب بودیم اما سرانجام صعود کردیم. امسال هم خیلی امیدوارم همراه بادران به لیگ برتر صعود کنیم چون تیم بسیار خوبی داریم و کادرفنی هم خیلی زحمت می کشد. من یکی خیلی خیلی امیدوارم.

* بهترین بازیکن لیگ دسته اول تا پایان هفته نوزدهم چه کسی بوده است؟

- انتخاب من " تیم بادران" است. ما یک تیم هستیم که فوتبال زیبا بازی می کنیم و می توانید از حریفان بپرسید.

* و بالاخره حرف پایانی؟

- از شما تشکر کرده و انشالله تلاش می کنیم زحمات مالک، مدیریت و کادرفنی باشگاه بادران را با ارائه بازی های خوب و نتایج بهتر در ادامه فصل جبران کرده و به لیگ برتر صعود کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3emy79

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 هافبک ماشین به بادران پیوست