تاریخ انتشار: 1400/01/25 09:20
کد خبر: 41392

رضا عنایتی: بازی خوبی از دو تیم شاهد نبودیم

سرمربی هوادار گفت:فرصت های زیادی روی دروازه دو تیم ایجاد نشد.
رضا عنایتی: بازی خوبی از دو تیم شاهد نبودیم

رضا عنایتی سه شنبه پس از بازی در جمع خبرنگاران اعلام کرد: با اینکه ۲ امتیاز از دست  دادیم اماهنوز اتفاق خاصی رخ نداده زیرا بازیهای زیادی  در پیش داریم برای همین می توانیم در ادامه جبران کنیم.

بازیکن سابق تیم استقلال تهران ادامه داد : برای ما در این فصل اینگونه نبوده است که بخواهیم به لیگ برتر صعود کنیم اما می کوشیم در پایان جایگاه خوبی را در جدول به دست آوریم.

وی اضافه کرد: باشگاه هوا ار هنوز زیر ساخت ها را برای صعود به لیگ برتر فراهم نکرده  است.    

عنایتی ادامه داد: سعی داریم شرایط خوبی برای بازیکنان  ایجاد کنیم که بتوانند از ظرفیت های خود بهتر استفاده کنند و در همین  بازی  هم اگر آمادگی ذهنی بهتری داشتند می توانستیم پیروز شویم.

چمن ورزشگاه پارس شیراز بهتر شده است

سرمربی تیم هوادار گفت: چمن ورزشگاه پارس بهتر از قبل شده  است  به ویژه اینکه بارش باران موجب شد زمین  کیفیت بهتری داشته باشد و مشکل خاصی روی آن نداشتیم، هر چند توقع ما این است که شهر بزرگی مثل شیراز بتواند زمین مناسب تری را  تهیه کند تا همه از بازی های زیباتر لذت ببرند.

بازیکن سابق تیم ملی ایران در مورد  اعتراض هایی که به داوران مسابقات لیگ یک می شود هم گفت: ما اهل جار و جنجال نیستیم و شاید برای همین در بعضی بازی ها داوران علیه ما تصمیم های  عجیبی گرفته اند.

وی گفت:  احساس می کنم هر کسی صدایش را بلندتر کند، می تواند از برخی امتیازات برخوردار شود و شاید در آینده برای اینکه حقم ضایع نشود، مجبور شوم از همین شیوه استفاده کنم.

عنایتی افزود: به تیم قشقایی بابت نمایش خوبی که ارائه داد تبریک می گویم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند ضمن اینکه حق شیراز است که یک نماینده در لیگ برتر داشته باشد و برای هر ۲ تیم این شهر آرزوی موفقیت دارم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wzevr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمد جواد محمدی:دوست دارم بازهم با پژمان منتظری هم تیمی شوم
گفت و گو نوروزی:

رضا عنایتی:برای منصوریان و آلومینیوم آرزوی موفقیت می‌کنم
سرنوشت هوادار برای من اهمیت ویژه ای دارد؛

دومین شوک به رضا عنایتی
هوادار و روزهای سخت پس از شکست؛