تاریخ انتشار: 1400/01/31 14:56
مهاجری:
کد خبر: 40975

ناظر فدراسیون باید در تمام صحنه ها حضور داشته باشد /توقع بی احترامی در شیراز نداشتم

سرمربی مس کرمان گفت:ناظر فدراسیون باید در تمامی صحنه ها حضور پیدا کند.
ناظر فدراسیون باید در تمام صحنه ها حضور داشته باشد /توقع بی احترامی در شیراز نداشتم

رضا مهاجری در پایان این بازی در جمع خبرنگاران در ابتدا درگذشت نادر دست نشان را تسلیت گفت و اعلام کرد: متاسفانه کرونا سرمایه های اجتماعی از جمله افراد سرشناس فوتبال ما را درگیر کرده است و روز به روز شاهد از دست رفتن بیشتر آن ها هستیم. خود ما به عنوان افراد حاضر در این مکان ها امنیت جانی نداریم و کاملا در معرض خطر این ویروس هستیم. من امیدوارم که مسئله واکسن هرچه سریعتر در کشور به طور گسترده محقق شود و شر کرونا از سر همه ما کم گردد.

سرمربی تیم فوتبال مس با تشکر از زحمات بازیکنانش در بازی با سپاسی و تبریک به آن ها بابت کسب پیروزی گفت: با تمرکز کامل و آمادگی خوب بدنی در این مسابقه سنگین به میدان رفتیم و در نیمه اول به آنچه که می خواستیم دست پیدا کردیم.

وی افزود: اما در نیمه دوم آنگونه که انتظار داشتیم بازی را مدیریت نکردیم و بازهم فرصت سوزی کردیم و همین سبب شد که بعد از اخراج بازیکن فجر زیر فشار این تیم قرار بگیریم که در حقیقت نمی بایست این اتفاق رخ دهد.

مهاجری با ابراز گلایه از حواشی به وجود آمده بعد از بازی گفت: متاسفانه در زمانی که برای پاسخ به سوالات خبرنگاران می آمدم چند نفر به من و تیم مس توهین کردند که این اصلا شایسته باشگاه سپاسی شیراز که نام شهید برروی خود دارد نیست. در بازی رفت در کرمان تیم سپاسی ما را شکست داد ولی کوچکترین بی احترامی نسبت به این تیم صورت نگرفت و از همین رو به شدت گلایه دارم که چرا در پایان بازی در شیراز باید از سوی برخی این گونه با بدترین الفاظ تویهن صورت گیرد.

سرمربی مس کرمان با انتقاد از مسئولین برگزاری بازی گفت: ناظر فدراسیون فقط نباید با کت و شلوار در ورزشگاه حاضر باشد و مسائل ساده را بررسی کند بلکه باید در این صحنه ها حضور داشته باشد و به همراه نیروی انتظامی از وقوع این توهین ها و حضور افراد هتاک جلوگیری کنند که متاسفانه مشاهده کردید این اتفاق رخ نداد.

وی در رابطه با داوری این بازی نیز گفت: شاهد قضاوت خوبی بودیم و به داور خسته نباشید می گویم هرچند که تلاش هایی صورت گرفت که وی را تحت فشار قرار دهند ولی بهرشکل ایشان قضاوت خوبی را انجام داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48qwla

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجری: انتظار ما از داور امروز خیلی بیشتر از این بود